همزمان با آغاز سال جدید موج قیمت‌گذاری بالای بلیت کنسرت ها این بار تازه ترین اجرای صحنه رضا یزدانی خواننده پاپ را تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۲۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶        09 May 2017



به گزارش اطلس خبر به نقل از مهر، تازه ترین اجرای صحنه ای رضا یزدانی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ راک در حالی با شیوه «آن پلاگد» میزبان طرفداران وی در سالن خانه همایش خیابان فرشته خواهد بود که این کنسرت با قیمت بلیت ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰، و ۳۰۰ هزار تومان برای مخاطبان عرضه خواهد شد.

در تبلیغات و معرفی کنسرت یاد شده در سامانه فروش بلیت، از برنامه به عنوان «اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد...» یاد شده و به مخاطبان این نوید داده شده که ضمن پذیرایی در سالن VIP برای آنها اجرایی متفاوت از قطعات خاطره انگیز ارائه خواهد شد. این در حالی است که «مراسم دیدار، امضا و عکس با هنرمند»، «پکیج هدیه آلبوم ها و پوستر امضا شده» و «رونمایی از دو کلیپ منتشر نشده» از جمله پیشنهادهای ویژه برگزارکنندگان کنسرت برای مخاطبان اعلام شده است.

«آن پلاگد» در حوزه موسیقی به شکلی از اجرای برنامه گفته می شود که گروه ها و هنرمندان در آن به وسیله سازهای آکوستیک آثار خود را ارائه می دهند. به عبارتی یکی از مشخصات و ویژگی های این نوع اجرا جایگزین کردن سازهای آکوستیک با گونه های الکتریکی آنهاست.

علی اوجی مدیر برنامه های رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دلایل افزایش قیمت بلیت این کنسرت بیان کرد: ما در این کنسرت تمام تلاش خود را انجام داده ایم که فضای متفاوتی را برای مخاطبان فراهم کنیم که پذیرایی ویژه، بسته های هدیه آلبوم ها و پوسترهای امضا شده و رونمایی از کلیپ های منتشر نشده رضا یزدانی از جمله آفرهایی است که ما برای آنها در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه بلیت های ۳۰۰ هزار تومانی فقط مربوط به دو ردیف جلوی تالار است که این بلیت ها نیز در اختیار اسپانسر برنامه قرار گرفته و بقیه موارد با قیمت های ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ هزار تومان به مخاطب ارائه می شود.

وی ادامه داد: اساسا اجرای «آن پلاگد» دارای ویژگی های خاصی است و اجراکننده برنامه باید برنامه را با ظرفیت کمتر و فاصله نزدیک تری از تماشاگر ارائه دهد بنابراین طبیعی است که با توجه به ظرفیت های فنی کنسرت، بلیت هم گران تر باشد. ضمن اینکه ما با توجه به پیشنهادهای ویژه ای که در اجرای پیش رو به مخاطب ارائه کردیم غیر از آن بلیت های ۳۰۰ هزار تومانی که اصلا به فروش نرفته و در اختیار حامی برنامه است فقط ۵۰ هزار تومان گران تر از بقیه کنسرت ها بلیت فروشی کردیم چرا که در بسیاری از کنسرت های دیگر، بلیت های ۱۵۰ و ۲۰۰ هزار تومانی هم داریم.

اوجی در پایان با بیان اینکه هزینه های در نظر گرفته شده برای این برنامه بیشتر از میزان قیمت بلیت هاست، بیان کرد: این کنسرت برای ما با توجه به ظرفیت کم سالن لوکس «خانه همایش» و هزینه های جاری برگزاری برنامه هیچ سودی ندارد، حتی رضا یزدانی به عنوان نفر اول این کنسرت دستمزد کمی را دریافت می کند چراکه همه ما معتقدیم این کنسرت یک حرکت فرهنگی است و کار متفاوتی است که در تمام دنیا از آن حمایت می  کنند. به همین جهت عقیده بنده این است که قیمت گذاری بلیت برنامه با توجه به آفرهایی که ما برای مخاطبان در نظر گرفتیم، مبلغ گرانی نیست.

کنسرت «آن پلاگد» رضا یزدانی روزهای پنجشنبه ۲۱ و جمعه ۲۲ اردیبهشت در خانه همایش خیابان فرشته تهران برگزار می شود.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: