رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد:‌ میوه شب عید از روز پنجشنبه 20 اسفند در بیش از 315 نقطه استان توزیع می شود.
کد خبر: ۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹        07 March 2016
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد:‌ میوه شب عید از روز پنجشنبه 20 اسفند در بیش از 315 نقطه استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی اشرف منصوری
با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید از شهریور در قالب کمیته تنظیم بازار با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور انجام شده است ، افزود : میوه ذخیره سازی شده برای تامین نیاز شب عید در مقایسه با سال گذشته دو و نیم برابر است و کیفیت بالاتری دارد.

وی گفت : امسال برای دسترسی مناسب تر مردم تعداد مناطق و مراکز عرضه میوه در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود : امسال 5 تا6 روز زودتر از سال گذشته سیب و پرتقال توزیع می شود.

منصوری گفت : میوه مورد نیاز مردم حداکثر تا پایان سیزدهم فروردین تا زمانی که تقاضا در بازار باشد ، توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت‌: سیب و پرتقال در هشت سردخانه تهران در مناطق مختلف ذخیره سازی شده است تا برای انتقال میوه به مراکز عرضه و فروش با مشکل ترافیک مواجه نشویم.

منصوری افزود : سیب و پرتقال علاوه بر مراکز ثابت در مراکز سیار مبادی ورودی و خروجی تهران به صورت روزانه در چادرهایی که پیش بینی شده است ، توزیع می شود.

وی تاکید کرد : اداره کل بازرسی اصناف ، اداره کل تعزیرات ، سازمان توسعه تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بر چگونگی عرضه و فروش میوه در مراکز نظارت دارند تا از لحاظ قیمت و کیفیت تخلفی صورت نگیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت : میوه شب عید علاوه بر میادین میوه و تره بار در بیش از 100 فروشگاه با همکاری اصناف عرضه می شود.
برچسب ها: میوه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: