مدیران باشگاه‌هایی که به نوعی زیرمجموعه وزارت نفت محسوب می‌شوند، برای انتخابات فدراسیون فوتبال ائتلاف کرده و برای در پیش گرفتن یک موضع واحد، در حال یارگیری هستند.
کد خبر: ۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸        07 March 2016
به گزارش مهر، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قرار است روز ۱۱ اردیبهشت‌‌ماه ۱۳۹۵ برگزار شود و ثبت نام برای حضور در پست‌های ریاست و نایب رئیسی هم چند روزی است که آغاز شده است.

علی کفاشیان رئیس فعلی فدراسیون موضع خود را برای حضور در انتخابات مشخص نکرده و همین مسئله باعث شده تا ابهامات پیرامون این انتخابات بیشتر شود. کفاشیان در مصاحبه چند روز اخیرش از فشارهای مختلف برای عدم حضورش در انتخابات گلایه کرده و گفته‌ است روزی چندبار نظرش برای شرکت در انتخابات عوض می‌شود.

علاوه بر این افرادی مثل عزیزالله محمدی و علی فتح الله زاده اعلام کرده‌اند در صورتی که کفاشیان در انتخابات حضور نیابد، وارد این عرصه خواهند شد و برای ریاست ثبت نام می‌کنند. همچنین گزارش‌هایی از فعالیت‌های زیر پوستی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون برای حضور در انتخابات منتشر شده است؛ فردی که گفته می‌شود قرار است با حمایت وزارت ورزش به رقابت با علی کفاشیان بپردازد و جای او را بگیرد.

از سوی دیگر، یارگیری‌هایی در مجمع فدراسیون فوتبال آغاز شده و بعضی از اعضا، قصد دارند آرا و مواضع خود را در انتخابات پیش رو یکسان کنند. یکی از ائتلاف‌هایی که به صورت نامحسوس فعالیتش را شروع کرده است، به باشگاه‌هایی مربوط می‌شود که زیر نظر وزارت نفت هستند. مسئولان باشگاه‌هایی مثل نفت تهران، تاسیسات دریایی، شرکت ملی حفاری و نفت مسجد سلیمان (که در مجامع قبلی حضور داشته‌اند) در روزهای گذشته جلساتی با یکدیگر داشته‌اند تا بتوانند به یک نظر واحد برسند.

آنها حتی اقدامات خود را به این امر منحصر نکرده و در تماس با سایر باشگاه‌ها هم خواسته‌اند که در مجمع به ائتلاف آنها بپیوندند. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا نفتی‌ها خودشان گزینه‌ای مستقل برای انتخابات مدنظر دارند و یا قرار است از فرد خاصی حمایت کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: