سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز : عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا در سه سال اخیر در مقایسه با مدت مشابه بی نظیر است.
کد خبر: ۲۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹        28 April 2017

Khorshidi-qasem


به گزارش اطلس خبر به نقل از پویانیوز، قاسم خورشیدی  سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اظهارات برخی کاندیداهای ریاست جمهوری درباره قاچاق کالا گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا موضوعی ملی است و شایسته نیست دستمایه  رقابت های انتخاباتی قرار گیرد.
خورشیدی افزود دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ حجم ۲۵ میلیارد دلار قاچاق کالا محصول برخی سیاست های ناکارآمد گذشته را تحویل گرفته و اکنون مفتخر است که بگوید حجم قاچاق به حدود تا ۱۳ میلیارد دلار رسانده که معنای آن ۵۰% کاهش حجم قاچاق طی سه سال گذشته است.
وی  تهیه و برآورد و اعلام حجم قاچاق کالا در کشور را طبق قانون وظیفه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و گفت: اعداد و ارقامی که بعضا برخی کاندیداها اعلام میکنند مبنای علمی نداشته و بیشتر تبلیغاتی و با هدف تخریب رقیب عنوان میشود و بهتر است کاندیداهای محترم بجای فرافکنی و ارائه آمار های غیر مستند به معرفی خود بپردازند.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجاد زیر ساخت های تجارت خارجی و راه اندازی سامانه های الکترونیکی، پنجره واحد تجاری را از اقدامات اصولی و هدفمند دولت در زمینه مبارزه با قاچاق اعلام کرد و گفت: عملکرد دولت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا  غیر قابل مقایسه با ادوار گذشته است.


برچسب ها: قاسم خورشیدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: