برای پذیرش اولویت دانشگاه با دانشجویان خود دانشگاه است و چنانچه ظرفیت توسط دانشجویان دانشگاه تکمیل نشود دانشجویان دانشگاه‌های دیگر نیز می‌توانند به صورت ثبت‌نام اقدام نمایند.
کد خبر: ۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳        07 March 2016

به گزارش ایسنا، مدیر اجرایی نهاد رهبری در دانشگاه خواجه نصیر از آغاز فرآیند ثبت‌نام اعتکاف در این دانشگاه از 15 اسفند ماه لغایت 25 فروردین ماه خبر داد.

صالحی در مورد برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، گفت: امسال دهمین سالی است که مراسم اعتکاف در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر برگزار می‌شود و با توجه به اینکه مراسم اعتکاف در روزهای دوم، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد مهلت ثبت نام در این مراسم از روز گذشته (شنبه) 15 اسفند ماه آغاز شده و تا 25 فروردین 95 ادامه دارد.

وی در مورد ظرفیت پذیرش معتکفینن در این دانشگاه، گفت: ظرفیت مسجد دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر حدود 280 نفر است که 170 الی 180 نفر آن به خانم‌ها و 100 نفر آن به آقایان اختصاص دارد. برای پذیرش اولویت دانشگاه با دانشجویان خود دانشگاه است و چنانچه ظرفیت توسط دانشجویان دانشگاه تکمیل نشود دانشجویان دانشگاه‌های دیگر نیز می‌توانند به صورت ثبت‌نام اقدام نمایند.

مدیر اجرایی نهاد رهبری در دانشگاه خواجه نصیر در پایان در مورد هزینه ثبت‌نام نیز توضیح داد: هزینه ثبت‌نام برای دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر 20 هزار تومان و برای دانشجویان سایر دانشگاه‌ها 40 هزار تومان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: