به همت مرکز علمی-کاربردی فرهنگ وهنر البرز و با حمایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج کتاب «بازخورد» و نمایشگاه عکس با موضوع عکاسی در زمینه مدیریت شهری رونمایی و افتتاح شد.
کد خبر: ۲۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲        17 April 2017


به گزارش اطلس خبر، مهندس دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی در باره فعالیت شهرداری و شورای شهر خواهان توجه بیشتر به سیما و منظر شهری شد. همچنین چک¬نژادیان رئیس مرکز آموزش علمی¬--کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز نیز ضمن تشکر از زحمات شهرداری کرج، اعضای شورای اسلامی شهر و مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی از آمادگی دانشگاه جهت همکاری در زمینه مبلمان شهری خبر داد.
شایان ذکر است در سال گذشته تفاهم¬نامه¬ای مابین این مرکز دانشگاهی و مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در راستای رسیدن به شناختی تصویری و البته واقعی از شهر کرج با اولویت عکاسی در حوزه¬های سیما و منظر شهری، فضای سبز، اوقات فراغت، مشاغل کاذب، ترافیک و پسماند منعقد شده است. در طی مدت انجام این همکاری بالغ بر 21 هزار فریم عکس از حوزه¬های فوق¬الذکر تهیه شده و در اختیار مرکز پژوهش¬های شورا قرار گرفته است.
مراسم رونمایی و نمایشگاه عکس در روز پنج شنبه با حضور رئیس و نایب رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل متروی شهری، مشاور فرهنگی استاندار، اساتید و دانشجویان رشته عکاسی افتتاح شد و به مدت 5 روز میزبان علاقه مندان می باشد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: