در این سیمنار بحث آسیب شناسی روند ساختن یک فیلم و مشکلات پیرامون آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.
کد خبر: ۲۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱        15 April 2017


در اولین روز نخستین جشنواره ملی فیلم  موج که در سالن پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار می‌شود فیلمهای گلایول کاری از ارش زارعی ٫دست های سرد از محسن باقری دستگردی، درون فیلمی از عبدالرحیم قتالی و فیلم چرخ از پویا امین پوری به نمایش درخواهد آمد.

همچنین فیلم های صراحی  سعید نجاتی، ترس از آرامش شهاب آب روشن ، زمستان است سپیده میر حسینی ، اجی علیرضا سلطانی، قاشق جلال ویسی در بخش دوم نمایش فیلم عصر اولین روز جشنواره ملی فیلم موج به نمایش گذاشته خواهد شد.

تئاتر حریم خصوصی با نویسندگی محمد نجابت و کاری از محمد نجابت در بخش شورایی از شهر بندرعباس در محوطه بیرونی دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجرا است.
به مخالفت مرد با کار کردن زن در بیرون از منزل و نحوه برخورد با همکارانش در محل کار و حواشی آن در محیط خارج از منزل و فیلمبرداری مردم از آنها در پخش بحث بینشان در جامعه می پردازد

درادامه جشنواره فیلم موج که در سالن پروفسور حسابی در جریان است فیلم گلایول ساخته ارش زارعی فیلم ساز جوان کشورمان به نمایش در امد، این فیلم موضوعی اجتماعی را به نمایش می کشد که بیشتر به کودکان کار می پردازد و روایت گر جوانی است که دچار نوعی بیماری ست وبرای گریز از این بیماری که نوعی بیماری روحی و روانی ست به کار گلفروشی می پردازدتا از این طریق با افراد و جامعه ارتباط برقرار کند.

قابل ذکر است در بخش دوم اولین روز نمایش فیلم موج استقبال علاقمندان از ابن جشنواره قابل تحسین می باشد که خود نشانگر گرایش طیف جوان به هنر بخصوص مقوله فیلم می باشد.

نمایش ۹=۱+۵ با نویسنده گی گروهی و به کارگردانی ایوب رحیمی در بخش صحنه ای از میناب با صحنه آرایی و موسیقی متن منحصر بفرد در پلاتو آفتاب در حال اجرا است پس از این نمایش بی سواد سفید در محوطه پلاتو به روی صحنه می رود.

فیلم درون از کارهای عبدالرحیم قتالی دیگر فیلم ساز جوان کشورمان که به جشنواره ملی موج راه یافت در مدت زمان ۱۲ دقیقه ای به نمایش عمومی رسید.

برنامه کلی جشنواره ملی موج:
۱- پخش فیلم از ساعت ۹ لغایت ۱۸ روز های شنبه و یک شنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه در سالن پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس
۲- اجرای تاتر از ساعت ۹ لغایت ۱۸ روزهای شنبه و یک شنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه در پلات آفتاب واقع در میدان صادقیه، جنب کتابخانه مصطفی خمینی
۳- اجرای گروه موسیقی آئینی و پاپ از ساعت ۹ لغایت ۱۸ روز شنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه در سالن شهید آوینی
"حضور برای عموم آزاد است."

برچسب ها: سمینار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: