انگار قرار نیست دعوای دو اسطوره فوتبال ایران تمام شود و در سال جدید هم اختلاف همیشگی علی کریمی و دایی بیش از پیش تبدیل به سوژه و حاشیه فوتبال ایران شده است.
کد خبر: ۲۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴        15 April 2017
انگار قرار نیست دعوای دو اسطوره فوتبال ایران تمام شود و در سال جدید هم اختلاف همیشگی علی کریمی و دایی بیش از پیش تبدیل به سوژه و حاشیه فوتبال ایران شده است.

به گزارش اطلس خبر، ماجراى مدیران ورزشى و غیرورزشى مساله اى است که این بار على کریمى و على دایى را روبروى یکدیگر قرار داده است.

بعد از ورود دایى به واکنش محمدعلی ترکاشوند که امید عالیشاه و احمد نوراللهى را به دلیل ترک این تیم به بهانه ى سربازى "خائن" خواند، على کریمى از سرمربى کنونى نفت تهران و همبازى سابق خود خواست در این مساله ورود نکند و در خصوص جذب سپانوویچ و سپردن پیراهن شماره هشت به این بازیکن ناکارآمد در پرسپولیس به جاى جذب بازیکنان اوکراینى پاسخگو باشد.

دایى اما در پایان بازى روز گذشته تیمش با تمجید از على کریمى به او نصیحت کرد که در این مساله فوتبالى طرفدارى غیرفوتبالى ها را نکند.
 
کریمى اما همانند اینبار او را به مناظره دعوت کرده است؛ مناظره اى که در صورت قبول آن از سوى على دایى مى تواند فوتبال ایران را با شوک بزرگى همراه کند.

شماره هشت محبوب هواداران که همواره از گفتگوهاى رسانه اى و تلویزیونى بیزار و از آن دورى مى کند با اعلام این مساله که غیرفوتبالى هاى خوبى نیز همچون صفایى فراهانى و على اکبر طاهرى به این فوتبال خدمت کرده اند، کنایه اى هم به او زده و گفته غیر فوتبالى ها قراردادهاى مناسبى پیش از با او امضا کرده اند.

در این بین مهرداد میناوند ملی پوش سابق فوتبال و دوست هردوی این بازیکنان به این مسئله واکنش نشان داده و می گوید: «پرسپولیس به شدت من را غمگین و آزرده خاطر کرده است، کاش هیچ وقت شاهد این موضوع نبودم، هم علی کریمی و هم علی دایی از مفاخر فوتبال ایران هستند، هر دو مرد سال فوتبال آسیا شده اند و هر دو در اروپا درخشیده اند و باید شان و منزلت آنها حفظ شود‌. امیدوارم این مساله آخرین دعوای بزرگان فوتبال باشد و به جای پرداختن به این حواشی به فکر قهرمانی تیم محبوب خودمان پرسپولیس باشیم و در ورزشگاه آزادی تمام پیشکسوتان که سال ها است برای سرخپوشان زحمت می کشند حضور داشته باشند و همه مسایل رفع شود. نباید بین هواداران دو دستگی ایجاد شود که بزرگترین سم برای پرسپولیس همین دو دستگی است.»
برچسب ها: میناوند ، دعوا ، دایی ، کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: