رئیس قوه قضاییه با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات تصریح کرد: ملت ایران بصیرت دارد و هر وقت درصحنه حضور یافت، دشمن عقب‌نشینی کرده است.
کد خبر: ۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰        20 February 2016
به گزارش مهر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی شامگاه شنبه در جمع مردم بابل، حضور مردم را درصحنه لازم دانست و گفت: هر وقت مردم درصحنه حضور پیدا کردند، دشمن عقب‌نشینی کرده است.

وی با اشاره به بحث هسته‌ای و ایستادگی ملت گفت: خداوند را شاکریم که ملت برای اهداف انقلاب و سعادت خودشان نظامی را برپا کرده‌اند که در قانون اساسی آن تصریح‌شده که نظام بر اساس توحید، نبوت و معادت است.

لاریجانی بابیان اینکه خداوند نعمت بزرگی به ملت عطاءکرده است گفت: بااینکه مشکلات اقتصادی و رکود وجود دارد اما مردم بصیرت دارند و باوجود مشکلات به اصل نظام وفادارند و برای اصل نظام همه وجود خود را گذاشته‌اند.

وی تأکید کرد: انشاء الله انتخابات با حضور گسترده، بااقتدار و باصلابت برگزار شود تا دشمنان بفهمند مردم ما بصیرت هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند از اینرو ما باید برای شناخت دین، اهداف، معارف آن تلاش کنیم و برای اجرای آن کوشش به خرج دهیم.

لاریجانی بصیرت در اجرای دین را اصلی مهم برشمرد و گفت: وقتی در اجرا نباشد انسان دچار اشتباه می‌شود و ما باید به دنبال تحصیل بصیرت باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیرند و از مردم جلوتر هستند عنوان کرد: مردم با حضورشان در انتخابات به دهان دشمن خواهند زد که این امر نشانه بصیرت است.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه باید به دنبال بصیرت و فرزند زمانه خود باشیم افزود: باید با تشخیص فضای زمانه، عمل به‌موقع انجام دهیم و درصحنه باشیم.

وی بصیرت در شناخت دین و اجرای دین را امری لازم برشمرد و گفت: دو بستر، ضعف و فضا برای بصیرت داریم و باید احکام خدا و معارف را بشناسیم زیرا اگر بخواهیم به بصیرت در دین دست یابیم باید در قرآن و روایت شور کنیم زیرا تفکر در دین، مصداق بصیرت است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: