رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور گفت: باهدف معرفی دستگاه‌های خدمات‌رسان در امر ارائه مخدمات نوروزی شاخص‌های خدمات سفر استان‌های مختلف کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹        23 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی رحمانی امشب در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به میزبانی استان البرز که هم اکنون نیز در حال برگزاری است افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان‌های مختلف موظف به ارائه خدمات در بخش سفرهای نوروزی هستند و لازم است در این زمینه از تمام توانایی‌ و ظرفیت‌های خود استفاده کنند.
 
 وی بیان داشت: یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه اقتصادی جذب گردشگران و مسافران است که استان‌های مختلف کشور می‌توانند با ارتقای خدمات سفر خود در این زمینه در جذب گردشگر موفق عمل کنند.
 
رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور با بیان اینکه در این راستا و برای تحقق اهداف مورد نظر در نوروز امسال طرح شاخص‌های امتیازدهی به خدمات سفر ویژه مسافران نوروزی در سراسر کشور اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد خدمات‌رسانی در کشور به اجرا درمی‌آید.
 
به گفته رحمانی ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و امدادی به مسافران نوروزی و ... از مهمترین وظایف دستگاه‌های خدمات رسان به مسافران نوروزی است.
 
وی با اعلام اینکه با اجرای این طرح هفت شاخص مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد، افزود: این ارزیابی‌ها شامل کیفیت اطلاع‌رسانی، پروژه‌های عمرانی، تشکیلات خدمات رسانی، کاهش تصادفات، هزینه سفر، اقامت گردشگران از شاخص‌های این طرح است.
 
به گفته رحمانی داشتن هر یک از این شاخص‌ها برای استان‌ها100 امتیاز دارد و در پایان نوروز ضمن ارزیابی شاخص‌های استان‌های مختلف استان دارای شاخص بیشتر معرفی می‌شود.
 
 

برچسب ها: شاخص ، سفر ، ستاد مرکزی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: