«استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه پیش بینی کرد مذاکرات صلح این کشور که قرار است اواخر هفته جاری ازسرگرفته شود، آغازی ضعیف داشته باشد.
کد خبر: ۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴        05 March 2016
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد،«استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در جریان آخرین اظهارنظر خود در خصوص مذاکرات صلح سوری که قرار است از روز ۹ مارس (۱۹ اسفند) ازسرگرفته شود، گفت: پیش بینی می کنم شاهد آغاز ضعیف این دور از مذاکرات باشیم.

  بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دور از مذاکرات به صورت غیر مستقیم مطالبات خود را مطرح خواهند کرد.

دی میستورا همچنین اظهار داشت: شرکت کنندگان روز ۹ مارس وارد محل مذاکرات خواهند شد و ممکن است این مذاکرات با یک روز تأخیر آغاز شود.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه همچنین در خصوص مدت زمانی که مذاکرات به طول خواهد انجامید نیز اظهار داشت: این مذاکرات چند روزه خواهد بود و احتمال دارد یک هفته به طول بیانجامد.

دی میستورا در ادامه افزود: در ابتدا چند نشست برای آمادگی ورود به عمق مذاکرات برگزار خواهیم کرد و سپس به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل اساسی خواهیم پرداخت.


برچسب ها: سوریه ، سازمان ملل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: