علی بن سعود السنیدی وزیر صنعت و تجارت و احمدبن محمد الفطیسی وزیر حمل و نقل به همراه 50 فعال اقتصادی کشور عمان ظهر روز شنبه با کشتی هرمز وارد بندر چابهار شدند.
کد خبر: ۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱        05 March 2016
به گزارش ایرنا هیات عمانی در بدو ورود در اسکله چابهار مورد استقبال علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، محمد سعید نِژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، حامد علی مبارکی مدیرعامل منطقه آزاد و احمد علی موهبتی فرماندار چابهار قرار گرفتند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور روز شنبه در حاشیه مراسم استقبال از این هیات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هیات تجاری و اقتصادی برای نخستین بار به ایران سفر می کنند و از اهداف آن بازدید از طرح توسعه بنادر، شهرک پتروشیمی مکران، ظرفیتهای و پتانسیل های بندر و منطقه آزاد و تسهیل در مراودات تجاری، سرمایه گذاری، ترانزیت و ترانشیب است.
محمد سعیدنژاد افزود: این هیات فرصت های سرمایه گذارای در چابهار را بررسی و در آینده در این بندر فعالیت تجاری، اقتصادی و ترانزیت را انجام می دهند.
وی گفت: ارتقاء توسعه مناسبات تجاری دو کشور و بنادر چابهار و عمان یکی دیگر از اهداف سفر این هیات بلندپایه است.
وی بیان کرد: در این سفر یک روزه کارگروه های بنادر و سرمایه گذاری، بانک و بیمه، صنعت و تجارت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و دو وزیر کشور عمان و فعالان اقتصادی در چابهار برگزار می شود.



برچسب ها: چابهار ، صنعت و تجارت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: