معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت رحلت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان خراسان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴        05 March 2016
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، متن پیام علی اکبر صالحی به شرح ذیل است:
' اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا إِلَیهِ راجِعون'
با نهایت تأسّف و تأثر، خبر رحلت خدمتگزار صادقِ آستانِ ملائک پاسبانِ علی بن موسی الرضا(ع) حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی (رحمه الله علیه) را دریافت نمودم.
آن عالم مجاهد در دوران پیدایش و اوج گیری نهضت اسلامی در زمرۀ پیشگامان مبارزه با طاغوت در استان خراسان قرار گرفت و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز بعنوان مرید صدیق امام راحل(ره) و یاور همدل و همراه مقام معظّم رهبری(مدّ ظلّه العالی) نمونه ای مثال زدنی از تدبیر و مدیریت اسلامی را در مقام تولیّت آستان قدس رضوی و نمایندگی رهبر فرزانه انقلاب در خراسان بزرگ به منصّه ظهور رساند.
اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به محضر حضرت آیت اللّه خامنه ای، مقام معظّم رهبری، عالمان و فقیهان بزرگوار حوزۀ علمیّه مشهد مقدّس و تمامی هموطنان عزیز در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیّت مسئلت می نمایم.'
آیت الله عباس واعظ طبسی روز جمعه پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان، دار فانی را وداع گفت.


برچسب ها: طبسی ، تسلیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: