یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه اصولگرایان در تهران درس اخلاقی بسیار خوبی را نشان دادند گفت:‌ اینکه اصولگرایان اعتراضات خود را منطقی و از مراجع قانونی پیگیری کردند، درس اخلاق بسیار خوبی برای همه بود.
کد خبر: ۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳        05 March 2016
به گزارش ایسنا،بیژن نوباوه گفت: اینکه چرا لیست دیگری بیشتر از ما رای آورد شاید به دلیل سازماندهی بهتر طرف مقابل بود اما در مقابل اینکه اعتراضات از پروسه منطقی صورت گرفت بسیار خوشایند است و این به معنای حاکم شدن اخلاق در این گروه سیاسی است.

نوباوه ادامه داد: مهم این است که همه در هر شرایطی منافع ملی کشور را در نظر داشته باشیم. با توجه به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه کشور دشمنان مهمی دارد باید در تمامی عرصه ها وحدت و اتحادمان را حفظ کنیم، قطعا ما به نمایندگان در مجلس بعدی تا حدی که بتوانیم کمک خواهیم کرد چون دیگر اختلاف معنا ندارد.

وی ادامه داد: مجلس آینده نیز باید بر محور قانون امور را پیش بگیرد و اختلافات سیاسی را کنار بگذارد البته معتقدم که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در منافع ملی هیچ اختلافی ندارند و چون هویت همه گروه‌های داخل نظام ایرانی و اسلامی است این بزرگترین لطف خداوند و انقلاب بوده که اختلاف‌ها محدود به سلایق و نه منافع ملی می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: