دوازدهمین همایش سراسری کارکنان مؤسسه کوثر استان همدان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سالن کنفرانس دانشگاه صنعتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶        06 February 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ محمد محققی مدیر شعب استان همدان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: تقارن ششمین سالگرد تاسیس مؤسسه را با ایام شکوهمند انقلاب اسلامی به فال نیک می گیریم و امیدوارم که روند رشد و توسعه ای کوثر با شتاب هرچه بیشتر ادامه پیدا کند.

محققی افزود: این نهضت تاریخ ساز با رهبری حضرت امام خمینی(ره) به سرانجام رسید و هیچ نعمتی از این بالاتر نیست و شکر الهی بر این نعمت بزرگ همیشه لازم است.

مدیر شعب استان همدان با تبریک ششمین سالروز تأسیس مؤسسه اعتباری کوثر گفت: موسسه اعتباری کوثر ارایه خدمات با کیفیت، سریع و دقیق را به مشتریان وظیفه اصلی خود می داند و یقین داریم تکریم مشتری با تسهیل فرآیند ارایه خدمات محقق می شود.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین ابزارها، کنترل های درونی افراد و وجدان شخصی آنها است. کارکنان اخلاق مدار قبل از اینکه مورد کنترل قرار بگیرند از درون خود را کنترل می کنند.

محققی با اشاره به مهم ترین اولویت مدیریت شعب استان همدان گفت: پیگیری مضاعف وصول مطالبات و ارائه خدمات نوین بانکی در سریع ترین زمان به مشتریان از اولویت های این مدیریت می باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: