همايش گراميداشت دهه مبارك فجر و سالگرد تاسيس موسسه اعتباري كوثر با حضور سيدهادي هاشمي معاون توسعه و مديريت سرمايه‌هاي انساني در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵        04 February 2017

سید هادی هاشمی معاون توسعه و مديريت سرمايه‌هاي انساني مؤسسه اعتباري كوثر با تبريك ايام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: همه کارکنان استان با تلاش مضاعف در ماه های پایانی سال خدمت بهتر و بیشتر به مردم را در اولویت قرار دهند .

هاشمي با تاكيد بر تكريم مشتريان گفت: از مهمترين دلايل رشد كوثر در اين مدت كوتاه حفظ و ثبات  نيروي انساني و آموزش‌هاي مستمر، به‌روز و هدفمند بوده است.

وي تمركز اصلي مؤسسه بر روي جامعه هدف تعيين شده را از شاخص‌هاي اصلي پايداري موسسه دانست. همچنين با اشاره به آئين‌نامه انضباط كار تصريح كرد: استراتژی و ارزش های مؤسسه در آيين‌نامه به روشني مشهود است و رعايت اين خطوط از مهتمرين وظايف كاركنان است.

قربان غريب مدیر شعب استان گلستان در اين نشست ضمن تبريك ميلاد حضرت زينب (س) و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي گفت : نام مبارك كوثر كه بر جان ما حك شده است يكايك ما را ملزم به رعايت شعائر و ارزشهاي ديني و انقلابي مي‌نمايد.

غریب در ادامه با اشاره به اهميت هواداركارت كوثر، از مذاكره با تيم‌هاي پرطرفدار در استان گلستان خبر داد و افزود: مذاكرات اوليه با مديران عامل تيم‌هاي واليبال هاوش گنبد و بسكتبال شهرداري گرگان انجام شده است و منتظر تصميمات نهايي اعضاي هيئت مديره اين دو باشگاه هستيم.

مدير شعب استان گلستان تصريح كرد: پيگيري مطالبات غيرجاري در استان طبق برنامه ريزي‌هاي مشخص و هدف‌گذاري‌شده در حال انجام است و گزارشات حاكي از موفقيت‌هاي نسبي در اين امر مي‌باشد ، همه باید  وصول مطالبات غيرجاري را به عنوان دغدغه اصلي استان قلمداد نمايند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: