علی‌رغم ممنوعیت ورود اتباع ایران به خاک آمریکا؛
بازیگر ایرانی الاصل نماینده سوئد در اسکار تصمیم گرفته است علی رغم قانون ممنوعیت ورود اتباع ایران به آمریکا، در این مراسم شرکت کند.
کد خبر: ۱۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱        02 February 2017
بازیگر ایرانی الاصل نماینده سوئد در اسکار تصمیم گرفته است علی رغم قانون ممنوعیت ورود اتباع ایران به آمریکا، در این مراسم شرکت کند.

به گزارش اطلس خبر، بهار پارس، بازیگر ایرانی- سوئدی فیلم «مردی به نام اُوِه» اعلام کرد که قصد دارد به همراه رولف لسگارد، دیگر بازیگر این فیلم، در مراسم اسکار امسال شرکت کند.

مردی به نام اوه که از سوی کشور سوئد برای بخش فیلم های غیرانگلیسی زبان معرفی شده بود، نامزد دریافت جایزه در دو بخش بهترین فیلم و بهترین گریم است.

بهار پارس که از سال 1995 تابعیت سوئد را هم کسب کرده است در گفتگو با آسوشیتدپرس گفت سفر به لس آنجلس برای شرکت در مراسم معتبر 26 اکتبر «تاثیر بسیاری بیشتری خواهد داشت».

او اضافه کرد «در آنجا کنار هم ایستادن و دست هم را گرفتن خودش یک بیانیه است» درباره قانون ممنوعیتی که ترامپ وضع کرده است.

پارس گفت امیدوار است که بتواند وارد ایالات متحده شود، اما همیشه این خطر وجود دارد که بازگردانده شود و این خیلی هیجان انگیز نیست.


تصمیم پارس برای شرکت در مراسم اسکار در حالی اتخاذ شده است که پیش از این، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی اعلام کرده بودند در اعتراض به فرمان تبعیض آمیز ترامپ در این مراسم شرکت نخواهند کرد.

مردی به نام اوه که بر اساس رمانی موفق به همین نام ساخته شده است، داستان پیرمرد غرغرویی است که به تازگی همسرش را از دست داده، اما با آمدن یک همسایه جدید، زندگی او تغییر می کند. نقش این همسایه ایرانی را که پروانه نام دارد، بهار پارس بازی می کند.

رمان مردی به نام اوه نوشته فردریک بکمن، نویسنده و وبلاگ نویس معروف سوئدی است که با استقبال گسترده ای در سراسر جهان رو به رو شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: