بحران در اردوی سرخ ها؛
پرونده مانوئل ژوزه پرتغالی و دستیارانش علیه پرسپولیس تا پنجاه روز آینده صادر خواهد شد و به احتمال فراوان با کسر شش امتیاز پرسپولیس وارد بحران جدی خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹        30 January 2017
پرونده مانوئل ژوزه پرتغالی و دستیارانش علیه پرسپولیس تا پنجاه روز آینده صادر خواهد شد و به احتمال فراوان با کسر شش امتیاز پرسپولیس وارد بحران جدی خواهد شد.

به گزارش اطلس خبر، قبلا فیفا پرسپولیس را محکوم به پرداخت طلب کادر فنی پرتغالی پرسپولیس کرده بود و باشگاه نیز چندی پیش در مهلت مقرر خواهان بررسی پرونده از سوی دادگاه ورزشی cas شد.cas که در شرایطی خاص حاضر به پذیرش پرونده های بررسی شده در فیفا می شود پس از واریز وجه حق داوری به این دادگاه خواهان بررسی مجدد آن شد.
 
طبق آخرین اخبار دریافتی ما رای پرونده ژوزه مانوئل طبق آنچه که دو هفته پیش در دادگاه ورزشی سوئیس(cas)به وکلای باشگاه پرسپولیس اعلام شده احتمالا دو هفته دیگر و اگر پرونده نیاز به مطالعه بیشتر داشته باشد نهایتا یک ماه و نیم دیگر اعلام و ابلاغ خواهد شد.
ژوزه و سه دستیارش چهارصد هزار یورو(یک میلیارد و ششصد و هفتاد و هفت میلیون تومان) طلب داشتند که در پی عدم پرداخت آن با احتساب جرایم و دیرکرد فیفا رای به محکومیت یک میلیون و پانصد هزار یورویی(شش میلیارد و دویست و نود و یک میلیون تومان) پرسپولیس داده است.

پرسپولیس هم البته از ژوزه و سه دستیارش با ارسال لایحه 150صفحه ای شکایت کرده ولی این شکایت رد شده است.متاسفانه و در پی تغییرات مکرر مدیریتی در پرسپولیس و روی کارآمدن هفت مدیر پس از برکناری ژوزه در مقاطعی باشگاه پیگیر این پرونده قطور نبوده.پرونده ای که از آن بعنوان یکی از قطورترین پرونده ها یاد می شود.

وکلای باشگاه در این پرونده سنگین و پبچیده نیز بواسطه تغییرات مدیریتی در باشگاه حداقل چهاربار تغییر کرده اند.وکلای اخیر باشگاه هم سعی کرده اند با دست گذاشتن روی برخی نکات خاص پرونده ازجمله مانور روی قرارداد 450میلیون تومانی ثبت شده ژوزه در سازمان لیگ معادلات را به نفع باشگاه تغییر دهند.

رای این پرونده هم قرار بوده یکماه یا نهایتا در دو ماه آتی صادر شود.از جلسه وکلای باشگاه با قاضی پرونده در دادگاه cas هم حدود سه هفته ای می گذرد.پس باید گفت زمان صدور رای می تواند نزدیک باشد اما فعلا رایی صادر نشده است.

ژوزه و دستیارانش البته آنها تاکنون به هیچ وجه حاضر به تخفیف،عدم دریافت جرایم و دیرکرد و یا دریافت اقساطی مطالبات نشده و هرگز چراغ سبزی برای مذاکره و مصالحه در یکسال اخیر نشده اند.این پرونده مجموعا بخاطر فرسایشی شدن آن کار را به جایی رسانده که پرسپولیس می بایست چهار برابر اصل طلب ژوزه غرامت دیرکرد و جریمه پرداخت کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: