امتیاز از دست دادن در نیم فصل دوم برای ما مشکل درست می‌کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما با یک لشکر مصدوم تیم را جمع کردیم جا دارد از بازیکنان جانشین تشکر کنم که به خوبی بردند.
کد خبر: ۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳        05 March 2016
به گزارش فارس، پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. ما با یک لشکر مصدوم تیم را جمع کردیم جا دارد از بازیکنان جانشین تشکر کنم که به خوبی بردند و امتیاز گرفتن در دور برگشت سخت است. بازیکنان ما مصدوم شدند.

وی ادامه داد: هر دو تیم موقعیت داشتند ما یک موقعیت هم به تیرک زدیم فکر می‌کنم تماشاگران هم لذت بردند. امیدوارم ما به همین روند ادامه دهیم و صدرنشینی را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه نظرش در مورد داوری امروز چیست چرا که سرمربی راه آهن معتقد بوده داوری ها ۵۰ ۵۰ به سود استقلال بوده است افزود: اجازه بدهید من در مورد داوری صحبت نکنم او قضاوت خود را کرد اتفاق خاصی نیفتاد.کدام ۵۰ - ۵۰ ؟ عادت کرده ایم پس از بازی ها در مورد این اجازه بدهید در مورد داوری ها صحبت نکنیم. مسائل صحبت کنیم

مظلومی در مورد اینکه برخی بازیکنان بی‌جهت کارت گرفتند گفت: کارت بی‌جهت نگرفتند فوتبال است و در آن این مسائل به وجود می آید.روزبه چشمی کارت الکی گرفت و حرکتش کارت زرد نداشت. در هر صورت داوری مشکل خاصی نداشت. داور کار خود را انجام داد.

مظلومی تأکید کرد: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و در دور رفت مقابل این تیم غافلگیر شدیم و دو گل دریافت کردیم که می‌خواستیم در این بازی چنین اتفاقی رخ ندهد. امروز روی این مسئله موفق ظاهر شدیم و حریف در ضدحملات موقعیت‌هایی داشت البته ما هم موقعیت‌هایی به دست آوردیم. اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم زیرا در  نیم فصل دوم از دست دادن امتیازات باعث می‌شود که مشکلاتی برای ما به وجود بیاید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: