به
گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن
با بیان این مطلب گفت: پرتال جديد بانك با هدف تغییر نگرش و فرم سنتی
ارائه خدمت به جدیدترین وروزآمدترین نحوه ارائه خدمات به مشتریان آغاز به
كار كرد.
وی افزود:این پرتال دارای قابلیت های خاص نرم افزاری و
محتوایی است که در كنار ايجاد امکانات متفاوت برای همکاران باتوجه به
زیرساخت های روزآمد و تقویت شده در طراحي و پياده سازي آن امکان تعامل
مشتریان با بانک مسکن و بالعکس را فراهم شده است.
به گفته مدیر روابط عمومی بانک مسکن؛در این پرتال علاوه بر بازنگری اطلاعات قبلی ،اطلاعات جدیدی از جمله درج تمامي
فرم های افتتاح حساب ، جستجوی شعب در نقشه گوگل ، سامانه های تعاملي
تالارگفتگو و وبلاگ تعبيه و به زیبایی بصری نیز بسیار توجه شده است .
وی درخصوص طراحی پرتال جدید بانک مسکن افزود:برای طراحی و راه اندازی این
پرتال در ابتدا سایت وپرتال بانک های مطرح دنيا مورد بازبینی و بررسی قرار
گرفت و سپس پرتال جدید بانک مسکن با درنظر گرفتن ملاک های بومی و معیارهای
زیبایی بصری توسط گرافیست های معتبر طراحی شد.
ایزدی تصریح کرد:همچنین
سامانه ای به نام «چگونه صاحب خانه شویم؟» در پرتال قبلی تعبیه شده بود
که در این پرتال با گستردگی و امکانات خاصی ویژه تمامی مخاطبانی که علاقمند
به خانه دار شدن هستند طراحی و بارگزاری شد.در این سامانه تمامی اطلاعات
مربوط به تسهیلات خرید ، ساخت و جعاله بانک به همراه تمام جزییات آن شامل
سقف تسهیلات ، محاسبه اقساط، نرخ سود و تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان
قابل مشاهده می باشد.
مهم تر و حائز اهمیت تر اینکه این پرتال از نظر
امنيتي توسط کارشناسان چندین بار تست شده و کاملا در برابر حملات سایبری
ایمن شده است.
شایان ذکر است ؛ اداره کل روابط عمومى بانک مسکن با
تکیه به تخصص و حرفه ای گری متخصصان بخش IT و همت و تلاش تیمی، موفق به راه
اندازی این پرتال شد.
- صفحه نخست
- |
- تماس با ما
- |
- درباره ما
- |
- خبرنامه
- |
- نظرسنجی
- |
- اوقات شرعی
- |
- آب و هوا
- |
- آرشیو
- |
- پیوندها
- |
- Rss
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت اطلس خبر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و تولید: ایران سامانه