منابع آگاه خبر داده‌اند «مسعود سلطاني‌فر»، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان گردشگری برای انتخابات فدراسيون فوتبال فرم دريافت كرده است اما او اين خبر را در خبرگزاری ايرنا تكذيب كرد.
کد خبر: ۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶        05 March 2016
گزارش - تحريريه اطلس خبر | منابع آگاه خبر داده‌اند «مسعود سلطاني‌فر»، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان گردشگری برای انتخابات فدراسيون فوتبال فرم دريافت كرده است اما او اين خبر را در خبرگزاری ايرنا تكذيب كرد.
فدراسيون فوتبال ايران، كانون اخبار است. ثبت‌نام انتخابات فدارسيون فوتبال آغاز شده است و هر روز شايعه‌ا
ی تازه از صف‌بندي‌ها و رويارويي‌های گروه‌های مديريتی به‌گوش مي‌رسد. فضا البته چندان مناسب نيست. تخريب‌ها آغاز شده است و جريانات به‌جاي «نبرد برنامه‌ها»، به «تخريب كانديداها» روي آورده‌اند. البته سكوت علي كفاشيان هم عجيب است. دو روز پيش روزنامه ارگان دولت، ايران ورزشی، در گزارشی نوشت كه علی كفاشيان «ردصلاحيت» خواهد شد و به‌دليل بازنشستگي، مجوزي براي ادامه فعاليتش صادر نخواهد شد. اما گزينه‌های رياست كم هم نيست، هرچند هر فردی كه بخواهد براي رياست ثبت‌نام كند، بايد امضای حداقل ١٠‌نفر از اعضاي مجمع را به‌همراه داشته باشد. همين شده است كه بسياري از كانديداها، سعي مي‌كنند با تخريب ديگران، حريف را از ميدان به در كنند و بتوانند حداقل‌های لازم برای ثبت‌نام را به دست بياورند. خبرگزاري ميزان در گزارشی كوتاه نوشت: محمدحسين قريب چهره ويژه‌ای بود كه برای حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال كشورمان اقدام كرد. قريب در انتخابات دوره قبل رياست فدراسيون فوتبال با علی كفاشيان رقابت كرد و حتی كار به دور دوم هم كشيده اما در نهايت ناكام ماند. مسعود سلطاني‌فر، يكي از سه گزينه رييس‌جمهوري براي وزارت ورزش و جوانان كه موفق به اخذ راي اعتماد از مجلس شوراي اسلامي نشد هم به فدراسيون فوتبال رفت تا فرم ثبت نام را دريافت كند. عزيزالله محمدي، رييس اتحاديه فوتبال ايران هم امروز به فدراسيون فوتبال رفت تا براي رقابت با كفاشيان اعلام حضور كند. اما ديروز مسعود سلطاني فر در گفت‌وگو با ايرنا گفت: «هيچ گونه تصميمي براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال ندارم و هيچ گونه فرمي را نيز دريافت نكرده‌ام.» او ضمن تكذيب اخبار منتشر شده مبني بر ورود به كارزار انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: «نه‌تنها فرمي براي ثبت نام در انتخابات فدراسيون دريافت نكرده‌ام، بلكه به حضور در اين انتخابات نيز فكر نمي‌كنم.» ايرنا نوشت: پيشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند كه مسعود سلطانی فر براي ثبت‌نام در انتخابات فدراسيون فوتبال به اين فدراسيون رفته و فرم‌هاي ثبت‌نام را دريافت كرده است؛ اين رسانه‌ها از سلطاني‌فر به عنوان يكي از نامزدهای دولت در انتخابات فدراسيون فوتبال نام برده بودند. نامزدهاي احتمالي اين دوره از انتخابات براي رياست فدراسيون فوتبال، علي كفاشيان رييس كنوني، عليرضا اسدي دبيركل فدراسيون فوتبال، محمد دادكان رييس سابق فدراسيون فوتبال، عزيزالله محمدی رييس اسبق سازمان ليگ، علی فتح‌زاده مديرعامل سابق باشگاه استقلال تهران و افشين پيروانی مدير مستعفی تيم ملی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: