گزارشی از ماجرای اضافه خدمت یک ملی پوش ؛
پس از پایان مسابقه تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی خبر مهمی منتشر شد که توانست تا حدودی نتیجه بازی را هم تحت تاثیر قرار دهد، سروش رفیعی به دلیل اضافه خدمت باید در تراکتورسازی بماند.
کد خبر: ۱۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴        01 January 2017
پس از پایان مسابقه تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی خبر مهمی منتشر شد که توانست تا حدودی نتیجه بازی را هم تحت تاثیر قرار دهد، سروش رفیعی به دلیل اضافه خدمت باید در تراکتورسازی بماند.

به گزارش اطلس خبر، هافبک سرباز و خوش تکنیک تراکتورسازی که از مدت ها پیش همه از جمله خود او تصور می کردند در نیم فصل لیگ امسال خدمت سربازی اش به پایان می رسد با یک خبر شوکه کننده مواجه شده است.

رفیعی ۶ ماه اضافه خدمت دارد که اگر از سوی یگان خدمتی بخشیده نشود باید نیم فصل دوم را هم در تراکتورسازی بماند. مسئله ای که باعث شد این بازیکن پس از پایان بازی با اعصابی به هم ریخته وسط زمین چمن بماند و درخصوص آن با مصطفی آجرلو صحبت کند.

صحبت هایی که به نظر نتیجه خاصی هم نداشته و بی فایده بودن آن را می توان از مصاحبه عصبی و پرخاشگرانه رفیعی پس از پایان بازی با خبرنگاران برداشت کرد.

این خبر در حالی منتشر شده که مدیرعامل تراکتورسازی ادعا کرده از دو ماه پیش نامه ای برای آنها آمده و از این موضوع خبر داشته اند اما این سوال پیش می آید اگر مسئولان تراکتورسازی از نامه اضافه خدمت رفیعی خبر داشته اند چرا در همین مدت بارها و بارها سروش رفیعی را به میز مذاکره برای تمدید قرارداد کشانده اند و مدیرعامل و سرمربی این تیم اعلام کرده اند اگر رفیعی نیم فصل از تراکتور جدا شد برای او آرزوی موفقیت می کنیم، اما حالا که صحبت از انتقال رفیعی به تیم های دیگر بیشتر شده بحث اضافه خدمت او مطرح شده است.

حال اما سرگرد سلامی، معاونت سرباز نیروی انسانی سپاه عاشورای تبریز در خصوص موضوع اضافه خدمت سروش رفیعی می گوید: اکنون به صورت دقیق از زمان خدمت این بازیکن خبر ندارم، اما اضافه خدمتی که این بازیکن داشت بخشیده شده است.

وی درباره شایعه اضافه خدمت شش ماهه هافبک سرباز تراکتورسازی که گفته می‌شود توسط سپاه عاشورای تبریز به دفترچه خدمت رفیعی الحاق شده است، گفت: این موضوع شایعه است و فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این بازیکن مشکلی ندارد و برای تاریخ دقیق پایان خدمت او باید به دفترچه خدمتش رجوع کند.

حال باید دید که در نهایت سروش رفیعی بازیکن چه تیمی خواهد شد، پرسپولیس یا تراکتور .

البته نکته ای که کاملا مشخص است، مطلع بودن سردار آجرلو از مساله اضافه خدمت رفیعی است که نخواستند این مساله را تا آخرین روز افشا کنند تا رفیعی همانند بختیار رحمانی فصل گذشته، تا پایان فصل امسال در تراکتور ماندنی شود.

تناقض گویی‌های خدمت رفیعی چیست؟

برچسب ها: رفیعی ، تراکتور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: