وزیر ورزش حمایت نکرد؛
وقتی بازیکنان پرسپولیس سرگرم شادی بابت قهرمانی نیم فصل بودند، در رختکن این تیم شایعه عجیبی پیچید؛ علی اکبر طاهری سه شنبه وادار به استعفا می شود!
کد خبر: ۱۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵        27 December 2016
وقتی بازیکنان پرسپولیس سرگرم شادی بابت قهرمانی نیم فصل بودند، در رختکن این تیم شایعه عجیبی پیچید؛ علی اکبر طاهری سه شنبه وادار به استعفا می شود!

به گزارش اطلس خبر، وقتی بازیکنان پرسپولیس سرگرم شادی بابت قهرمانی نیم فصل بودند، در رختکن این تیم شایعه عجیبی پیچید؛ علی اکبر طاهری سه شنبه وادار به استعفا می شود!

هیچ کس این شایعه را باور نکرد اما حالا در شرایطی که به سه شنبه نزدیک می شویم دوباره این خبر باور نکردنی به گوش می رسد که سرپرست باشگاه پرسپولیس سه شنبه استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش می کند.

نمی دانیم به خاطر بحث بازنشستگی است یا مسائل جانبی اما هر چه هست این خبر در محافل فوتبالی پیچیده که طاهری فردا وادار به استعفا می شود!

البته طاهری اصلا تمایل به رفتن ندارد و دلش می خواهد حداقل تا پایان فصل بماند. این در حالی است که برخی بازیکنان پرسپولیس هم دیروز با مدیران باشگاه تماس گرفتند و پرسیدند این شایعه ای که شنیده ایم تا چه حد صحت دارد؟
 
 مسعود سلطانى فر وزیر ورزش و جوانان که امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور داشت درباره خبر استعفای علی اکبر طاهری مدیر باشگاه پرسپولیس گفت: چیزی در این مورد نداشته‌ایم و هر کسی آن را گفته باید از خودش بپرسید.

گفته می شود طاهری صبح امروز نامه خداحافظی اش را به وزارت ورزش داده و از سمت خود استعفا کرده است. 
 
پیش از این مساله بارها مساله استعفا و دو شغله بودن طاهری به میان آمده بود که هر بار بنا به تغییر و تعبیری مصحلت بر این گذاشته شد این استعفا به عقب بیوفتد.
 
با توجه به اینکه طاهری از نزدیکان و رفقای محمود گودرزی به شمار می رود طبیعی است با امدن وزیر جدید جای خود را به شخص دیگری بدهد!

برچسب ها: طاهری ، وزیر ورزش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: