آناستازی کنار رفت؛
رادوستین استویچف مربی بلغارستانی که این روزها با فدراسیون والیبال ایران در حال مذاکره است به احتمال فراوان سرمربی‌گری تیم ملی والیبال این کشور را بر عهده می‌گیرد.
کد خبر: ۱۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷        27 December 2016
رادوستین استویچف مربی بلغارستانی که این روزها با فدراسیون والیبال ایران در حال مذاکره است به احتمال فراوان سرمربی‌گری تیم ملی والیبال این کشور را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش اطلس خبر، رادوستین استویچف مربی بلغارستانی  که این روزها با فدراسیون والیبال ایران در حال مذاکره است به احتمال فراوان سرمربی‌گری تیم ملی والیبال این کشور را بر عهده می‌گیرد.

استویچف در این باره گفت: به زودی درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنم. همه شرایط به خوبی پیش رفته است و فکر نمی‌کنم مشکل زیادی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات من و فدراسیون والیبال ایران وجود داشته باشد.

 گزینه نهایی مربیگری والیبال ایران مشخص شد

این سایت همچنین نوشت: استویچف در حال حاضر فیلم بازی‌های ایران در انتخابی المپیک و بازی‌های ۲۰۱۶ ریو را مورد بررسی قرار می‌دهد و به نظر می‌رسد او یک گام تا قبول سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران فاصله داشته باشد.

 

فدراسیون والیبال ایران هفته‌هاست به دنبال مربی‌ای برای جایگزینی رائول لوزانو هستند. رزنده، مندس و آناستازی دیگر گزینه‌های فدراسیون والیبال ایران بودند.
 
رزنده با مصاحبه بلندی که با یکی از شبکه های تلویزیونی برزیلی داشت عنوان کرد خارج از کشور خودش به مربیگری نمی پردازد و به همین پروژه حضور او در تیم ملی ایران نیز منتفی شد. همچنین تیم ملی ژاپن نیز خواستار این مربی بزرگ برزیلی شده بود که پروژه آنها نیز با شکست مواجه شد.
 
آندره آناستازی نیز به دلیل عدم تخفیف قابل توجه و همینطور رقم سنگین قراردادش و تاکید بر پروازی بودن در طول سال، تا به این لحظه از گزینه مربیگری تیم ملی والیبال ایران کنار گذاشته شده مگر اینکه اتفاق جدیدی از جانب او رخ دهد.
 
به همین دلیل سرمربی بلغارستانی نزدیک ترین گزینه هدایت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران به مدت چهار سال خواهد بود و باید صبر کرد تا مشخص شود داورزنی چه زمان نام سرمربی ایران را اعلام خواهد کرد.

برچسب ها: آناستازی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: