تحلیل روز؛
بعد از بازی پرسپولیس-سیاه جامگان سیل انتقادات به سمت جواد خیابانی، گزارشگر بازی روانه شده بود. او اشتباهات معمول در گزارش را مثل گذشته به همراه داشت.
کد خبر: ۱۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸        25 December 2016
بعد از بازی پرسپولیس-سیاه جامگان سیل انتقادات به سمت جواد خیابانی، گزارشگر بازی روانه شده بود. او اشتباهات معمول در گزارش را مثل گذشته به همراه داشت.

به گزارش اطلس خبر، بعد از بازی پرسپولیس-سیاه جامگان سیل انتقادات به سمت جواد خیابانی، گزارشگر بازی روانه شده بود. او اشتباهات معمول در گزارش را مثل گذشته به همراه داشت.
 
این‌بار به این دلیل که نام بازیکن نوجوان پرسپولیس را برای دفعات متوالی اشتباه به کار برد، شدیدا مورد انتقاد رسانه‌ها و هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. حالا خیابانی با یک نامه کوتاه از همه، بینندگان و دو بازیکن پرسپولیس، عذرخواهی کرده و بابت اشتباه در گزارشش توضیح داده است.
 
جدای از این که درباره انتخاب گزارشگران در صدا و سیما انتقاداتی وارد است و هنوز هم مدیران برنامه‌ریز نتوانسته‌اند رضایت نسبی بینندگان را در این رابطه به دست آورند، اما نفس عذرخواهی خیابانی و روحیه انتقادپذیر او بسیار نکته مثبتی است که قطعا در کنار اشتباهات آقای گزارشگر به چشم می‌آید.
 
جواد خیابانی با قدمت بیست ساله برای گزارشگری در صدا و سیما هنوز آنقدر برای بیننده تلویزیونی ارزش قائل نیست که در حین گزارش با شخص دیگری صحبت نکند. کافی است فقط یک بار گل های اول و دوم پرسپولیس را مرور کنید و ببینید خیابانی با فاصله زمانی طولانی گل نخست و دوم را اعلام می کند! 
 
همینطور سایر گزارشگران قدیمی که پس از مشهور شدن در فضای مجازی به راحتی مخاطب را به سخره می گیرند و تریبون را دست مایه صحبت های بدون تحلیل صحیح و من درآوردی خود می کنند...!       
عذرخواهی از مردم اما و به‌ خصوص بینندگان برنامه‌های تلویزیونی، به ندرت اتفاق می‌افتد و مجری‌های پرادعای صدا و سیما با انواع و اقسام اشتباهات و نارضایتی‌هایی که ایجاد می‌کنند، چندان میانه خوبی با عذرخواهی ندارند. شهامت و شجاعت خیابانی را باید به فال نیک گرفت.

البته در صورتی که این اشتباهات عچیب و غریب مایه طنز مجدد در شبکه مجازی نشود. 

برچسب ها: جواد خیابانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: