گزارش یک سقوط ؛
تیم فوتبال نفت تهران در دیداری حساس و جذاب موفق شد با حساب سه بر دو از سد استقلال تهران عبور کند تا شاگردان دایی با شکست شاگردان منصوریان راهی نیمه نهایی شوند.
کد خبر: ۱۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴        21 December 2016
تیم فوتبال نفت تهران در دیداری حساس و جذاب موفق شد با حساب سه بر دو از سد استقلال تهران عبور کند تا شاگردان دایی با شکست شاگردان منصوریان راهی نیمه نهایی شوند.

به گزارش اطلس خبر، تیم فوتبال نفت تهران در دیداری حساس و جذاب موفق شد با حساب سه بر دو از سد استقلال تهران عبور کند تا شاگردان دایی با شکست شاگردان منصوریان راهی نیمه نهایی شوند.
 
برای اولین بار بود که تماشاگران استقلال علیه بازیکنان شعار می دادند و این قضیه می تواند برای کادر فنی آبی پوشان نیز گران تمام شود.
 
منصوریان اما به جای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش در دیدارهای آتی، بیشتر سعی در استفاده از کلمات پرمحتوا است! کماتی مانند : محتوا، پردازش و ...
 
سرمربی استقلال بیرون از زمین و البته جدیدا در کنار زمین حواشی ایجاد کرده که باعث شده کار کمیته انضباطی سخت تر از قبل شود. در مسابقه استقلال با صبا در قم، مربیان دو تیم سابقه حضور در استقلال را داشتند. ساکت الهامی و محمد خرمگان...
 
الهامی در پایان مسابقه بشدت از خجالت خرمگان درآمد و گفت: « این آدم از جای دیگری ساپورت شد که این اتفاق افتاد».
 
پیش از آغاز مسابقه، درگیری های لفظی دایی و منصوریان آغاز شد. دایی  در ابتدا گفت: « ما در لیگ حرفه ای بازی می کنیم. مگر آقای منصوریان مسئول سازمان لیگ است که زمین را تعیین می کند. اگر کیفیت زمین پایین است نباید هیچ مسابقه ای آنجا برگزار کرد. ما از اول فصل در این زمین بازی کرده ایم. در این دیدار میزبان هستیم و از میزبانی استفاده می کنیم. هیچ کجای دنیا یک روز قبل از بازی این مسائل مطرح نمی شود. اگر قرار این موارد مطرح شود باید باشگاه استقلال با باشگاه نفت قرارداد امضا می کرد تا مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار شود. این صحبتها پیش پا افتاده و خنده دار است.»

وی افزود: اگر ما میهمان بودیم با شور و شوق خاصی به ورزشگاه آزادی می رفتیم و مقابل استقلال بازی می کردیم اما در این بازی ما میزبان هستیم و می خواهیم بازی ما در تختی برگزار شود.

در مسابقه نفت تهران و استقلال تهران نیز مورد مشابهی رخ داد که دایی نتوانست جلوی صدای خودش را در نشست خبری پس از مسابقه بگیرد و انتقادات تندی را علیه منصوریان مطرح کرد: «  امروز خیلی به من فحاشی کردند. از همه استقلالی‌های خوب با فرهنگ و تحصیل کرده عذرخواهی می‌کنم آنها حسابشان از افرادی که فحش دادند جدا است. آنهایی که به من فحش دادند حرف‌هایی را که زدند به خودشان گفتند اگر جرات دارند این حرف‌ها را جلوی خودم بیان کنند. امروز محمد خرمگاه نبود می‌گویند علی چینی را به سمت هواداران می‌فرستادند. دوره این آرسن لوپن‌ها تمام شده است. اگر هوادار داریم باید با وجدان کار کنیم و تیم‌مان را با وجدان هدایت کنیم. شو اجرا نکنیم.»
 
باید رفتار های جدید منصوریان بیش از این ها مورد نقد و بررسی قرار گیرد که چرا تا این حد جنب و جوش او در کنار زمین از بین می رود!
برچسب ها: منصوریان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: