فرشاد پیوس در رابطه با مسائل مختلف از جمله پرسپولیس و مهدی طارمی در گفتگو با خبرنگار پارسینه صحبت هایی را انجام داد
کد خبر: ۱۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷        20 December 2016
فرشاد پیوس در رابطه با مسائل مختلف از جمله پرسپولیس و مهدی طارمی در گفتگو با خبرنگار پارسینه صحبت هایی را انجام داد

به گزارش اطلس خبر، فرشاد پیوس در رابطه با مسائل مختلف از جمله پرسپولیس و مهدی طارمی در گفتگو با خبرنگار پارسینه صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

آفای گل سابق لیگ ایران درخصوص تفاوت پرسپولیس با فصل گذشته گفت: امسال پرسپولیس با سال های گذشته خیلی فرق کرده و بازیکنان جوان و آینده داری در ترکیبش دارد. آنها با شور و اشتیاق بازی می کنند. این هفته پرسپولیس یک باخت آورد و برانکو هم اشتباه داشت. با بیرون کشیدن رضاییان مشخص نبود چه کسی سانتر می کند.

پیوس درباره عدم استفاده برانکو از بازیکنان نیمکت نشین گفت: نمی دانم چرا پرسپولیس فقط با 12، 13 نفر بازی می کند. سرمربی پرسپولیس متاسفانه نسبت به بازیکنان نیمکت نشین اصلا توجهی ندارد و بازیکنان این احساس را دارند که مهم نیستند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود: اینکه مهدی طارمی با ساسان انصاری مقایسه می شود، از نظر من درست نیست چون شرایط فولاد و پرسپولیس با هم از زمین تا آسمان متفاوت است. طارمی باید زحمات تمام بازیکنان را تبدیل به گل کند، کاری که من قبلا می کردم. برای رسیدن به موفقیت طارمی باید بیشتر تمرین و استراحت کند. مردم از او به عنوان یک گلزن توقع دارند.
برچسب ها: پیوس ، پرسپولیس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: