استاندار گیلان گفت: علیرغم افزایش قیمت گندم و مشکلاتی که دولت داشت، برای بالارفتن انگیزه کشاورزان مطالبات خرید گندم به آنان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴        02 March 2016

به گزارش تسنیم،  محمد علی نجفی امروز در نشست تنظیم بازار که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: استان گیلان در برگزاری انتخابات یکی از بهترین‌ها در کشور بود و حضور مردم استان گیلان از میانگین کشور نیز بالاتر بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت کالاها را قبلا شناسایی کردیم افزود: ذخیره‌سازی کالاها و مواد غذایی به‌ویژه گندم از آرامش نسبتاً خوبی در استان گیلان برخوردار است.

استاندار گیلان تصریح کرد: علیرغم افزایش قیمت گندم و مشکلاتی که دولت داشت، برای بالا رفتن انگیزه کشاورزان مطالبات خرید گندم به آنان پرداخت شد.

نجفی با اشاره به اینکه بازار مرغ گیلان در وضعیت مناسبی قرار دارد، تصریح کرد: سال گذشته هم افزایش و هم کاهش قیمت داشتیم ولی امسال با پایین آمدن قیمت مرغ و رسیدن به ثبات، رغبت تولیدکنندگان بیشتر شد.

وی با بیان اینکه قیمت مواد غذایی در گیلان بالا است، گفت: قیمت مواد غذایی در گیلان در مقایسه با استان‌های توریستی مثل اصفهان و شیراز قابل مقایسه نیست و باید تعدیل در قیمت‌ها صورت گیرد و با عرضه جدید و حجمی بالا می‌توان قیمت تمام شده را پایین آورد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه میوه شب عید پارسال کیفیت مطلوبی نداشت، اظهار کرد:کیقیت میوه شب عید امسال باید بهتر شود و انبارداری با دقت صورت گیرد و نظارت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استاندار گیلان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در ایام نزدیک عید بازرسی و نظارت را به صورت جدی‌تر و مستمر انجام دهند.


برچسب ها: کشاورزان ، گندم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: