وزیر اطلاعات به مناسبت حضور پرشور مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند بیانیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰        02 March 2016

به گزارش ایسنا متن پیام حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محمود علوی به شرح ذیل است :

اینک، که به لطف خدای کریم، دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری، با شور و نشاط باور نکردنی و در فضایی امن توسط ملّت فهیم ایران اسلامی برگزار گردید، جا دارد جبهه ی سپاس به پیشگاه حضرت احدیّت و خدای رحمان و رحیم بساییم که بار دیگر، ما را مرهون بخشش لایزال خویش قرار داد .

اینجانب، از همه ی اقشار، گروه ها، جریانات سیاسی و نخبگان کشور و مردم شریف ایران اسلامی به خاطر خلق حماسه ای دیگر و حضور با نشاط شان در پای صندوق های رأی که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بار دیگر مردم سالاری دینی را بر چهره ی درخشان و پراقتدار خود به جهانیان نشان دادند، صمیمانه سپاسگزارم .

قطعاً، همدلی و همکاری همه ی اقشار و مسئولین محترم کشور در پرتو عنایت حق تعالی، یکی از مهم ترین عوامل مؤثر در کسب این پیروزی بزرگ به شمار می رود که حاصل آن در فضایی امن و پرنشاط و به دور از التهاب که دستگاه های اطلاعاتی و وزارت اطلاعات فراهم نمودند به بار نشست و موجبات خرسندی ملّت بزرگ ایران، رهبری بزرگوار و دوستاران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را فراهم نمود.

امید است مردم عزیز ایران اسلامی و مسئولین محترم کشور، همواره در پاسداشت فداکاری ها و ایثارگری های شهدا و امام شهدا (رحمت الله علیه) و حفظ دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی(از جمله مردم سالاری دینی) زیر سایه ی پرمهر ولایت فقیه موفق باشند .



برچسب ها: وزیر اطلاعات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: