نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم از وزن خوبی برخوردار است، گفت: مردم بدنبال گرایش های نوآورانه هستند و طبیعی است به نماینده ای که چند دوره در مجلس بوده اقبال نشان ندهند.
کد خبر: ۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵        01 March 2016
به گزارش انتخاب، روح الله حسینیان عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری ختم فرج الله سلحشور اظهار کرد: دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از وزن قابل قبولی برخوردار خواهد شد چرا که دو گرایش اصولگرا و اصلاح طلب بصورت ترکیبی در مجلس حضور دارند البته مدیریت این مجلس بسیار سخت خواهد شد.  
 
 وی افزود: اصلاح طلبانی که به مجلس راه یافتند زیاد بدخیم نیستند و نمایندگان اصلاح طلب از بچه های جبهه و جنگ هستند و از گرایش سیاسی معتدل برخوردارند.  
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز هفتم اسفندماه بسیار پرشور و دیدنی بود گفت: این حضور پرشور باعث افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و طبیعی است که در انتخابات گروهی برنده و گروهی بازنده شوند.  
 
وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دو جریان سیاسی جامعه روحانیت و مجمع روحانیت فعالیت داشتند که در ادامه به جناح سیاسی چپ و راست تبدیل شد.  
 
حسینیان تاکید کرد: اکثریت مجلس شورای اسلامی طی این سه دوره اخیر در دست اصولگرایان بود که در مجلس آینده با حضور دو جناح سیاسی، تاحدودی از وزن متعادلی برخوردار خواهد شد.  
 
فرج الله سلحشور کارگردان مجموعه های مردان آنجلس، ایوب پیامبر(ع) و یوسف پیامبر(ع) در روز شنبه هشتم اسفندماه بدلیل بیماری ریوی در تهران در گذشت.  
 
مراسم ختم مرحوم سلحشور با حضور جمعی از شخصیت های لشکری و کشوری در امامزاده جعفر باغ فیض تهران برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: