معاون طرح و برنامه سازمان غذا و دارو، گفت: تغییر نگاه مدیریتی و ارتقاء کیفیت در شرکت های داروسازی، موجب کنترل رقابت در بازار دارویی است.
کد خبر: ۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹        01 March 2016
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر پیرصالحی روز سه شنبه با حضور در مراسم افتتاح سایت جدید مایعات و نیمه جامدات شرکت داروسازی فارماشیمی گفت: شرکت داروسازی فارماشیمی از شرکت های قدیمی کشور در بحث تولید دارو است که متاسفانه تا کنون نتوانسته آنطور که باید و شاید جایگاه مناسبی را در بازار دارویی کشور کسب کند.

وی متذکر شد: امیدواریم با تغییرات مدیریتی ایجاد شده در شرکت داروسازی فارماشیمی و همچنین افتتاح این پروژه بزرگ، این شرکت بتواند کیفیت تولیدات خود را افزایش داده و سهم بالایی را در بازار دارویی کشور به خود اختصاص دهد.

پیرصالحی گفت: امروزه رقابت در بازار دارویی کشور در واقع رقابت بر سر جایزه و تعدد محصولات است. در حالیکه ما باید سعی کنیم برای رقابت صحیح، ارتقاء کیفیت تولیدات و شرایط کیفی را در شرکت های داروسازی حاکم نماییم.

وی همچنین اذعان داشت: سهام عمده صنایع دارویی کشور وابسته به دولت و نهادهای عمومی است که این امر موجب می شود اینگونه شرکت ها نتوانند رقابت را در بازار دارویی کنترل کنند.

پیرصالحی یادآوری کرد: برای اینکه بتوانیم شرایط مطلوبی را در بازارهای دارویی کشور به دست آوریم باید مدیریت شرکت های داروسازی را به بخش خصوصی واگذار کرده و کیفیت محصولات را ارتقاء بخشیم تا در راستای این امر بتوانیم به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری دست یابیم.

برچسب ها: غذا و دارو ، بازار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: