سخنگوی دولت با دعوت به همکاری نمایندگانی که به مجلس دهم راه نیافتند، گفت: دولت برای خدمت به مردم از همه افراد چه همراهان و چه منتقدان دولت در مجلس فعلی دعوت به همکاری می کند و همه آنها را سرمایه اصلی نظام می داند.
کد خبر: ۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲        01 March 2016
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود افزود: از کسانی که از نظر راه و روشی که دولت برای خدمت به مردم و توسعه کشور داشت هماهنگ و موافق نبودند هم دولت برای همکاری دعوت می کند.
وی ادامه داد: اذعان می کنیم تعدادی از کسانی که در مجلس فعلی حضور دارند و در مجلس آینده در حوزه انتخاب مردم قرار نگرفتند سرمایه های انسانی کشور هستند، بنابراین در حوزه فعالیت دولت هیچ یک از افرادی که توفیق خدمت در قوه مقننه را برای مجلس دهم پیدا نکردند، حذف نیستند و از همه آنها برای این اقدام بزرگ دعوت می کنیم.
نوبخت گفت: اختلاف سلایق و تنوع روش برای خدمت در بین فرزندان این ملت وجود دارد اما هیچ کدام از این ها نباید باعث شود که بخشی از اینها را حذف کنیم؛ گر چه از برخی دوستان بویژه در روزهای پایانی این انتخابات مکدریم که اخلاقی که باید، رعایت نشد اما همه آنها را سرمایه انسانی نظام می دانیم و از همه آنها دعوت می کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: