وزیر کشور با بیان اینکه دلیل نیامدن رفسنجانی به وزارت کشور را نمی‌داند، گفت: وقتی آقای هاشمی در این مسیر بودند به دفتر من گفتند می‌خواهند بیایند که البته تشریف نیاوردند و دلیل نیامدن‌شان را هم نمی‌دانم.
کد خبر: ۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱        29 February 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری که ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: حق هر کسی است که اگر احساس کند حقی از وی ضایع شده، اعتراض کند، شورای نگهبان با توجه به اختیارات قانونی خود، به این اعتراض‌ها و شکایت‌ها رسیدگی خواهد کرد و البته باید مستندات کافی داشته باشند.

  وی در پاسخ به سؤال دیگری خاطرنشان کرد: اصولاً فشارپذیر نیستیم و هیچ فشاری بر ما نبوده و در این چند روز، یک بار هم ملاقات با نزدیکان و دوستانم نداشتم و شخصاً کار را پیگیری کردم.

رحمانی فضلی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه خبرهایی رسیده بود که برای سران فتنه صندوق سیار رفته بود و آیا چنین امری را شما تأیید می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: دو نفری که در حصر بودند رأی دادند و یکی هم به دلیل اینکه خارج از وقت بود امکان رأی دادن نداشت.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره حضور هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور نیز خاطرنشان کرد: وقتی آقای هاشمی در این مسیر تشریف می‌آوردند و به دفتر من گفتند که می‌خواهند بیایند، که البته تشریف نیاوردند و دلیل نیامدنشان را هم نمی‌دانم.

وزیر کشور با بیان اینکه امسال 60 هزار بازرس در هر شعب حضور داشتند، خاطرنشان کرد: درخواستی برای برگزاری جشن از سوی کاندیداها نداشتیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: