مهدی تاج، رییس سازمان لیگ گفت که این سازمان تصمیم گرفته که دیگر بلیت تماشای مسابقات فوتبال رایگان نشود.
کد خبر: ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵        01 March 2016
مهدی تاج، رییس سازمان لیگ گفت که این سازمان تصمیم گرفته که دیگر بلیت تماشای مسابقات فوتبال رایگان نشود.
تاج ‌درباره جلسه مهم انجام شده در وزارت ورزش با طاهری، افشارزاده و حسنی‌خو در مورد آخرین تصمیمات گرفته شده گفت: «خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفتیم و به جمع‌بندی‌های مناسبی رسیدیم تا فوتبال جذاب‌تر شود.»
رییس سازمان لیگ اضافه کرد که به جای بلیت رایگان قرار است در ورزشگاه‌ها تسهیلاتی برای تماشاگران در نظر گرفته شود: «دیگر مثل قبل بازی‌ها را رایگان نخواهیم کرد اما شکل تسهیلات به هواداران فرق خواهد کرد. ما به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم تا به هواداران تسهیلاتی بدهیم که بتوانند با تعداد فراوان در ورزشگاه‌ها حاضر شوند و مسابقات را تماشا کنند. علاوه بر این شیوه خرید الکترونیکی را نیز تغییر خواهیم داد.»
او در پایان درباره وضعیت بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «‌ما همچنان بر موضع خود پایبندیم. جمع‌بندی‌ها بر این است که با تیم‌های عربستانی در کشور خودمان بازی کنیم. از همه مهم‌تر اینکه سفر کاروان تیم‌های الجزیره و النصر امارات به ایران بازتاب بسیار خوبی داشته است و همین بازتاب‌ها شاید مدیران AFC را مجاب کند که ایران شرایط بسیار مطلوبی برای میزبانی از دیگر تیم‌ها دارد.»
به گزارش سایت کاپ، وزارت ورزش و جوانان طرحی را پیشنهاد داده که قیمت بلیت مسابقات خانگی استقلال و پرسپولیس در ادامه لیگ برتر با نازل ترین قیمت ممکن به فروش برسد.
با توجه به پیشنهاد صورت گرفته طرحی در دست بررسی است که بلیت بازی‌های آینده پرسپولیس و استقلال که میزبان محسوب می‌شوند، با قیمت هزار تومان به فروش برسد. البته در این طرح، برای مثال درباره استقلال که 4 بازی خانگی در پیش دارد؛ بلیت هر 4 مسابقه پیش فروش می‌شود و در کارتی که 1000 تومان ارزش گذاری شده است به معرض فروش خواهد رفت. قیمت این کارت قرار است 5 هزار تومان باشد.
قرار است در صورت تایید نهایی این طرح در جلسه میان وزارت ورزش و سازمان لیگ، کارت مخصوص هواداران پرسپولیس و استقلال برای مسابقات باقیمانده لیگ برتر که سرخابی‌ها میزبان هستند به زودی در اختیار عموم قرار بگیرد.
برچسب ها: مهدی تاج ، سازمان لیگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: