فرمانده مرزباني انتظامي از آمادگي عملياتي مرزبانان براي تأمين امنيت مرزها در ايام انتخابات خبر داد و گفت: مرزبانان همراه مرزنشينان ضمن تأمين نظم و امنيت مرزها به تکليف شرعي خود که همان حضور در انتخابات است مشارکت مي نمايند.
کد خبر: ۱۳۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲        28 June 2024

سردار "احمدعلي گودرزي" فرمانده مرزباني انتظامي در حاشيه حضور در پاي صندوق‌هاي رأي انتخابات رياست جمهوري، بر تأمين امنيت پايدار مرزهاي سراسر کشور در ايام انتخابات تأکيد کرد و گفت: مرزبانان غيور درکنار مرزنشينان که در واقع همان مرزبانان واقعي هستند در لحظه سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمين دوره رياست‌جمهوري با تمام وجود و سرشار از عشق و محبت در پاي صندوق هاي راي حاضر و فرد اصلح که در تراز انقلاب اسلامي باشد را انتخاب خواهند کرد.
وي افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با وجود رهبري مقتدر و حکيم، در دنيا و جهان اسلام از يک استحکام و صلابت مثال زدني برخوردار است.
فرمانده مرزباني انتظامي بر آمادگي صد در صدي عملياتي و رزمي مرزبانان براي تأمين امنيت مرزها در ايام انتخابات تأکيد کرد و اظهار داشت: مرزبانان سلحشور، همراه و همدوش مرزنشينان ضمن تأمين نظم و امنيت مرزها به تکليف شرعي خود که همان حضور در انتخابات است مشارکت مي نمايند.
سردار گودرزي اظهار کرد: همانگونه که مقتداي ما امام خامنه‌اي عزيز "مدظله العالي" فرمودند: سرافرازي ملت ايران در انتخابات پيش رو به‌واسطه مشارکت حداکثري و انتخاب اصلح خواهد بود؛ بدون ترديد، مشارکت حداکثري و حضور همه‌جانبه آحاد ملت شريف و قدرشناس ايران در انتخابات، تأثير شگرفي در امنيت بيش از پيش مرزها، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامي در پي خواهد داشت.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: