تیم والیبال بانک سرمایه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی موفق به شکست دوباره ثامن الحجج خراسان شد تا به عنوان نخستین تیم صعود کننده به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال معرفی شود.
کد خبر: ۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰        28 February 2016
به گزارش ایرنا، دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) در شهرهای مشهد و ارومیه پیگیری شد.

در سالن مهران مشهد تیم های ثامن الحجج خراسان و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان جبار قوچان نژاد با پذیرش شکست سه بر یک برابر میهمان خود از راه یابی به دیدار نهایی این رقابت ها بازماندند.

تیم بانک سرمایه که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور یافته است، در ست نخست این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب ثامن شد، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کند.

محمد شاهمیری و وحید پورکاشیان به عنوان داور اول و دوم، محمد حسن خوشدل و حمید حق بین به عنوان ناظران، قضاوت و نظارت این دیدار را بر عهده داشتند.

دیدار رفت دو تیم در تهران نیز با نتیجه سه بر یک به سود بانک سرمایه به پایان رسیده بود.

در دیگر مسابقه این مرحله و در سالن غدیر ارومیه، تیم شهرداری ارومیه میزبان پیکان تهران بود و قرمزپوشان ارومیه ای در حضور بیش از شش هزار تماشاگر و علاقمند ورزش والیبال، سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا امیدشان به صعود زنده بماند.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه در ست دوم این مسابقه ۲۸ بر ۲۶ مغلوب پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت ها شدند، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

دیدار رفت دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران سه بر یک به سود پیکانی ها به پایان رسیده بود و با پذیرش این شکست از سوی پیکان، دیدار سوم تعیین کننده دیگر تیم فینالیست لیگ برتر والیبال در سال ۹۴ خواهد بود.

ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و شهباز صدری و یونس حسن زاده نیز نظارت بر این دیدار حساس را بر عهده داشتند.

سعید معروف در ست سوم این دیدار از داور نخست مسابقه کارت قرمز دریافت کرد.

خوان سیچلو مربی تیم ملی والبیال به همراه امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تماشاگران ویژه دیدار تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران بودند.

بدین ترتیب تیم بانک سرمایه به دیدار نهایی لیگ برتر سال ۹۴ صعود کرد و دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه در خانه والیبال در سومین مسابقه مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می روند تا تیم برنده این میدان حریف بانک سرمایه در دیدار نهایی شود و تیم بازنده حریف ثامن الحجج خراسان در دیدار رده بندی باشد.

دیدار نهایی لیگ برتر والیبال به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می شود که نخستین مسابقه یکشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار خواهد شد. همچنین دیدار رده بندی این رقابت ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: