رییس سازمان لیگ فوتبال،از تصمیم گیری درمورد کاهش بهای بلیط دیدارهای باقیمانده تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰        28 February 2016
به گزارش روز یک شنبه ایرنا از وزارت ورزش وجوانان مهدی تاج درباره نحوه فروش بلیط دیدارهای باقی مانده تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال، گفت: جلسه ی بررسی شیوه بلیط فروشی بازی های باقی مانده این دو تیم امروز با حضور 'بهرام افشارزاده' سرپرست باشگاه استقلال،'علی اکبر طاهری' سرپرست باشگاه پرسپولیس و کارشناسان سازمان لیگ در دفتر مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وی درباره اینکه فروش بلیط رایگان فرصت مناسبی برای لیگ ایجاد کرده و منجر به حضور شماری از علاقه مندان در میانه هفته برای تماشای بازی ها شده است ،افزود: با توجه به اینکه ظرفیت ایجاد شده و فروش بلیط رایگان در دیدارهای قبلی این دو تیم امکان محاسبه آمار دقیق تماشاگران را از ما گرفت، مقرر شد در جلسه ای دیگر با کارشناسان دو باشگاه، تماشاچیان کارت ورود به ورزشگاه را با بهای اندک خریداری کنند.

تاج ادامه داد: سال آینده سازمان لیگ بعد از مصوبه هیات رئیسه، تمامی بلیط فروشی ها و اداره ورزشگاه ها را بر عهده خود باشگاه ها قرار می دهد تا بر اساس این مکانیزم تعریف شده، درآمد روز مسابقه به جیب باشگاه مربوطه برود و در کل بلیط فروشی در اختیار آن ها قرار گیرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور درخصوص دیگر مصوبات جلسه امروز خاطرنشان کرد: برای ۴ بازی استقلال و ۴ بازی پرسپولیس و یک بازی مشترک در هفته های باقی مانده لیگ برتر فوتبال، مقرر شد تسهیلاتی فراهم شود که این بلیط ها با قیمتی پایین که تنها پول کارت ورود به ورزشگاه محاسبه می شود، در اختیار تماشاچیان قرار گیرد.

تاج افزود: با این روند امکان دارد این نحوه بلیط فروشی به سایر باشگاه های فوتبال نیز تعمیم داده شود.همچنین بر اساس اعلام باشگاه استقلال تهران، بلیت دیدارهای استقلال تهران تا پایان فصل در طبقه دوم ورزشگاه آزادی با قیمت ده هزار ریال به فروش می رسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: