به نظر می رسد تصویر این ماژول های دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا از یک مرکز تولیدی دستگاه جدید به بیرون درز کرده است
کد خبر: ۱۲۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱        24 December 2023

پیش از رونمایی ؛ ماژول دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا لو رفت+ عکس

به گزارش پارسینه به نقل از Sammobile، طرفداران و دشمنان سامسونگ به طور یکسان مشتاقانه در انتظار گلکسی اس ۲۴ اولترا هستند و می خواهند ببینند این شرکت با گوشی اندرویدی پرچمدار ۲۰۲۴ خود چه دستاوردهایی داشته است. ما قبلاً شاهد چند نشت اطلاعات بودیم که بسیاری از پیشرفت‌هایی را که گوشی جدید به همراه خواهد داشت، را نشان می‌دهد.

در حال حاضر با نزدیک شدن به عرضه رسمی، افشای اطلاعات شروع شده است. انتظار می رود سامسونگ در هفته سوم ژانویه از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کند. اطلاعات امروز به شما امکان می‌دهد از ماژول دوربین Galaxy S24 Ultra لذت ببرید.

گلکسی اس ۲۴ اولترا دوربینی چهارگانه خواهد داشت. به نظر می رسد تصویر این ماژول های دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا از یک مرکز تولیدی دستگاه جدید به بیرون درز کرده است.

تصویر ماژول دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا لو رفت

اخیراً درز مشخصات گلکسی اس ۲۴ اولترا نشان داد که این دستگاه دارای سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است. سنسور زوم اپتیکال 2x، 3x، 5x و 10x را ارائه می دهد.

نیازی به گفتن نیست که گلکسی اس ۲۴ اولترا پرچمدار دوربین سامسونگ برای سال آینده خواهد بود. بعید است که دستگاه دیگری از سامسونگ وجود داشته باشد که با قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا مطابقت داشته باشد، زیرا هنوز شاهد این نیستیم که سامسونگ دوربین‌های گوشی‌های تاشو پرچمدار خود را به این سطح برساند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: