رئیس مجلس شورای اسلامی گردش نیروها در کشور را « امری مبارک» خواند و گفت: با تلاش همه دست اندرکاران مخصوصا وزارت کشور که از ابتدای کار نامنویسی تا امروز یک سره مشغول تلاش بودند الحمدالله انتخاباتی باشکوه و ارزشمند برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵        28 February 2016
به گزارش ایرنا، علی لاریجانی پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: گردش نیروها در کشور امر مبارکی است؛ این که مردم بر اساس سلایق مختلف و شرایط کشور و این که چه نوع نیرویی برای این مرحله نیازمند است باید احترام گذاشت و سپاسگزار بود که مردم با فراست دنبال افرادی هستند که خدمت کنند.
 
 لاریجانی خطاب به رسانه ها گفت: نتیجه انتخابات را به عنوان سرمایه ای برای حرکت آینده از نظر رسانه ای پشتیبانی کنید که این امر به وحدت جامعه بیشتر کمک کند تا افتراق.
 
لاریجانی افزود: امروز تنها برای عرض خسته نباشید به ستاد انتخابات کشور آمده ام و از نزدیک در جریان کار آنها قرار گرفته ام و امیدوارم انتخابات باعث خیر و برکت و پیشرفت برای کشور شود و مسیر آینده کشور که احتیاج به هم گرایی و همدلی بیشتر دارد هموارتر شود.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید در مجلس آینده نیز به عنوان رییس خواهید بود گفت: من لسان الغیب نیستم که بتوانم از الان پیش بینی کنم.
 
وی ادامه داد: این که مردم با حضور جدی خود صفحه جدیدی برای مشارکت خلق کردند ارزشمند است . خواهش من این است که این موضوع را به یک کشمکش در کشور تبدیل نکنید. همین حضور مردم را باید به یک همدلی بیشتر تبدیل کنیم و این ثمربخش تر است.
 
 

برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، انتخابات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: