نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یک هواپیمای شناسایی متجاوزان را در منطقه ذباب در سواحل غربی استان تعز ساقط نمودند.
کد خبر: ۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱        28 February 2016
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، برجاماندن بیش از ۶۰ شهید و زخمی در حمله جنگنده های متجاوز به منطقه «نهم» در استان صنعاء یمن و ساقط نمودن یک هواپیمای شناسایی متجاوزان در تعز از مهمترین تحولات یمن است.

در پی حمله جنگنده های متجاوز سعودی به شهروندان یمنی در یک بازار در منطقه «نهم» در استان صنعاء بیش از ۶۰ نفر شهید و زخمی شدند.

یک منبع امنیتی در صنعاء از شهادت و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر در این حمله به عنوان آمارهای اولیه خبر داد. این منبع تداوم حملات وحشیانه جنگنده های سعودی به بازارها و منازل مسکونی و هدف قرار دادن افراد بی گناه را محکوم کرد.

در مقابل ارتش و کمیته های مردمی یمن به پیشروی نظامی خود در منطقه «بیت وافی» و بلندی های پیرامون آن در منطقه «جبل حبشی» ادامه دادند. یک منبع نظامی یمنی از کشته شدن شمار زیادی از نیروهای متجاوز و عقب نشینی گروه هایی از آنها در جریان عملیات پاکسازی این منطقه خبر داد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یک هواپیمای شناسایی متجاوزان را نیز در منطقه ذباب در سواحل غربی استان تعز ساقط نمودند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش نیروهای «منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن و ائتلاف سعودی برای پیشروی در غرب مارب را ناکام گذاشتند. توپخانه ارتش و کمیته های مردمی همچنین محل تجمع شبه نظامیان متجاوز در جنوب شهر ذباب در استان تعز را مورد هدف قرار داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: