مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از راه‌اندازی اولین خانه مهربانی کشور در این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹        27 February 2016
به گزارش ایسنا،حمیدرضا عسگری با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی قرار است که سازمان پارکها در راستای حمایت از نیازمندان کرج، اولین خانه مهربانی کشور را در خانه باغ نبوت این کلانشهر راه اندازی کند.

وی افزود: با راه اندازی اولین خانه مهربانی کشور، پویش حمایت از نیازمندان و همدلی با آنها از کلانشهر کرج آغاز شده و امید می‌رود که در سایر استانها و شهرهای کشور نیز این پویش ادامه داشته باشد و خانه‌های مهربانی راه‌اندازی شود.

این مسئول یادآور شد: طبق برنامه ریزی قرار است که به منظور تکریم نیازمندان و حفظ حرمت انسانی آنها، پس از دریافت البسه و پوشاک نو و بلااستفاده از شهروندان، پس از تمیز کردن و آراستن آنها، در کاورهای مخصوص قرار گیرد و به آنها اهدا شود. در این راستا از عموم مردم و شهروندان دعوت می‌شود که البسه و پوشاک بلااستفاده خود را حتی الامکان شسته و آراسته و نهایتا تا 15 اسفندماه سال جاری تحویل دهند.

عسگری گفت: با راه اندازی خانه مهربانی در خانه باغ نبوت، اتاقهای مربوط به البسه بانوان، آقایان و کودکان مجزا و یک اتاق نیز برای تعویض پوشاک در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اظهار کرد: خانه مهربانی تا پایان اسفندماه دایر است و شهروندان برای شرکت در این طرح، تا 15 اسفندماه سال جاری فرصت دارند که پوشاک و البسه بلااستفاده خود را تحویل دهند تا در هفته پایانی سال و شب عید در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

لازم به ذکر است که شهروندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام نظرات و پیشنهادات خود با شماره تلفن 32541100 تماس بگیرند و یا به سامانه پیام کوتاه 10001147 پیامک ارسال کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: