ستاد انتخابات کشور در چند حوزه رای‌گیری نتایج انتخابات را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰        27 February 2016
به گزارش ایلنا، مستقر در وزارت کشور، از دقایقی پیش نتایج آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تویسرکان، شهر بابک، قائنات و کلیبر و خودآفرین مشخص شد.

براساس این گزارش محمدمهدی مفتح با ۳۹ هزار و ۶۲۳ رای از مجموع آرای ۵۴ هزار و ۴۳۶ از حوزه تویسرکان رای راهی خانه ملت شد.
------------
علی اسدی نیز از حوزه انتخابیه شهر بابک با ۱۶ هزار و ۵۹۶ رای از مجموع آرای ۴۵ هزار و ۶۶ رای به عنوان نمایندگی مردم این شهرستان انتخاب شد.
-----------
ولی‌الله قلی‌زاده هم با ۳۶ هزار و ۹۳۶ رای از مجموع آرای ۶۳ هزار و ۴۸۰ رای به عنوان نماینده مردم ازحوزه انتخابیه کلیبرانتخاب شد.
-----------
از حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه هم فرهاد فلاحتی با کسب ۳۰ هزار و ۱۲ رای از مجموع از ۸۷ هزار و ۶۸۷ رای به عنوان نماینده انتخاب شد.
----------
در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز آقای محمد حسینی با کسب ۱۳ هزار و ۴۲ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۴۶۳ رای از مجموع آرای صحیح ماخوذه را به خود اختصاص داد.
---------
همچنین در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر آقای مرتضی صفاری‌نطنزی با کسب ۹ هزار و ۸۴۲ رای از مجموع ۳۷ هزارو ۶۴۴ رای آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس دهم شد.
---------
در حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک، آقای عباسعلی پوربافرانی از مجموع ۳۹ هزدر و ۵۲۹ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۱ هزار و ۱۵۴ رای به عنوان نماینده مردم شناخته شد.
---------
بر اساس اعلام وزارت کشور در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر آقای شهباز حسن‌پور بیگلری از مجموع ۱۴۴ هزار و ۷۰۱ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۹۷۰ رای برای بار دیگر به خانه ملت می‌رود.
--------
بر اساس اعلام وزارت کشور سید صادق طباطبایی‌نژاد در حوزه انتخابیه اردستان از مجموع ۳۰ هزار و ۷۵ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۶ هزار و ۱۰۰ رای به نمایندگی این شهرستان انتخاب شد.
---------
در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان هم سید کمال‌الدین شهریاری از مجموع ۸۵ هزار و ۱۶ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۵۴ هزار و ۲۰۸ رای به عنوان نماینده مردم انتخاب شد.
---------
قاسم ساعدی در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه از مجموع ۶۸ هزار و ۵۳ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۶۴۳ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شد.
---------
حسین امیری خامکانی نیز در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان نیز از مجموع ۷۹ هزار و ۵۸۹ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۳۵ هزار و ۶۹۱ رای همچنان در سمت نمایندگی مجلس ابقا شد.
---------
بر اساس اعلام وزارت کشور در حوزه گرمی، آقای سیدحمایت میرزاده به عنوان نماینده مردم این شهر شناخته شد.
--------
همچنین پس از شمارش آرا در حوزه‌های مریوان و سرو‌آباد، آقایان منصور مرادی و امید کریمیان با کسب آرای به ترتیب  پانزده هزار و هشتصد و پانزده و دوازده هزار هشتصد و نوزده هر دو به مرحله دوم رفتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: