جدیدترین آمار از طرح اخیر فروش محصولات ایرانخودرو نشان میدهد استقبال عمومی از خرید خودرو از کارخانه با کاهش چشمگیر ۵۰ درصدی مواجه شده است.
به گزارش پارسینه؛ برخی کارشناسان این کاهش تقاضا را نشانهای از پایان تب سوداگری و آغاز رکود در بازار خودرو ارزیابی میکنند که مهمترین عامل آن کاهش اختلاف قیمت خودرو بین کارخانه و بازار آزاد است.
در طرح اخیر فروش محصولات ایرانخودرو ( هفته دوم تیر 1404) تنها 520 هزار نفر ثبتنام کرده بودند که 95 هزار نفر متقاضی شرکت در طرح عادی بودهاند.
این در حالی است که در اسفندماه سال گذشته، یک میلیون و 62 هزار و 105 نفر در طرح فروش این خودروساز شرکت کرده بودند.
منبع: تسنیم
0 دیدگاه