استقرار بیش از ۶ هزار نیروی مرزبانی در گذرگاه های مرزی

فرمانده مرزباني فراجا با اشاره به استقرار بیش از ۶ هزار نیروی مرزبانی در گذرگاه هاي مرزي، گفت: به دلیل فراهم شدن زیرساخت‌ها از جمله هوش مصنوعی، حسگرها و رادارهای ساحلی به ویژه پهپادها نیروهای ما در يگان هاي مرزي مستقر هستند.
استقرار بیش از ۶ هزار نیروی مرزبانی در گذرگاه های مرزی
دیگران چه می خوانند:

سردار احمد علي گودرزي" در حاشیه بازدید از مرزهاي استان خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش مجموعه انتظامی کشور و مرزبانان غیور و خدمتگزار، زمینه هاي لازم برای تردد آسان و بدون مشکل زائران در مرزها انجام شده است و امنیت پایدار در مرزهای هشت گانه تردد زائران اربعين برقرار  است.
سردار گودرزی با اشاره به انجام ديپلماسي هاي مرزي که يکي از وظايف ذاتي فرماندهي مرزباني فراجا می باشد، گفت: فرماندهی مرزبانی با انجام دیپلماسی فعال و لحظه اي در ايام اربعين حسيني موجبات تردد سهل و خوشایند زائران را فراهم نموده است و در اینجا لازم ميبينم از همکاري هاي مرزبانان کشور دوست و برادر عراق کمال تقدیر را داشته باشم.
وي با بیان اینکه مرزبانان با تمام توان در حال خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسين (ع) هستند، گفت: نیروهای مرزبانی به عنوان چشمان همیشه بیدار در حال حراست از کیان ایران اسلامی هستند و آخرین نفر در نقطه صفر مرزي زائران را بدرقه می کنند و همچنین در حین ورود به کشور عزیزمان ، مرزبانان اولین کسانی هستند که به استقبال زائران می روند.
فرمانده مرزبانی فراجا در بخش دیگری از سخنانش گفت:  به جهت ارتقاء ضریب امنيتي در مرزهای مشترک با کشور عراق گشت هاي همزمان میان مرزبانان دو کشور در حال انجام است و به لطف خداوند متعال تا به امروز مورد ضد امنیتی در مرزها مشاهده نشده است که این نشان از اشراف اطلاعاتی و عزم مرزبانان در ارتقاء امنیت پایدار در منطقه می باشد.
سردار گودرزی در پایان با اشاره به حضور بیش از شش هزار نفر از نيروهاي مرزباني در گذرگاه هاي مرزي و خدمات رساني و کمک در تسهیل تردد زائران گفت: به دلیل فراهم شدن زیرساختها از جمله فعال شدن حسگرها، رادارها به ویژه پهپادها  و هوشمندسازي در مرزها امنیت خوبی برقرار است

استقرار بیش از ۶ هزار نیروی مرزبانی در گذرگاه های مرزی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟