با بهره گیری از اشراف اطلاعاتی همواره باید با تهدیدات دشمنان مقابله کرد

فرمانده مرزباني فراجا با تقدير از اقدامات انتظامي و مرزباني کردستان گفت: با بهره گیری از اشراف اطلاعاتی همواره باید با تهدیدات دشمنان مقابله کرد.
با بهره گیری از اشراف اطلاعاتی همواره باید با تهدیدات دشمنان مقابله کرد

در این جلسه سردار "احمدعلی گودرزي" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی فرماندهان، معاونین و کارکنان انتظامی و مرزبانی در برقرار امنیت و آسایش در جامعه و مرزهای کشور، بیان داشت: مرزباني به وجود شما که با تلاش شبانه روزي امنيت و آرامش را براي کشور به ارمغان مي آورند افتخار مي کند.
وی در ادامه بیان داشت: هم افزايي و همکاري خوبي در انتظامي و مرزباني استان وجود دارد که اين نشان از  مديريت خوب است.
فرمانده مرزباني فراجا تصریح کرد: ماموران با حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی نظامی و عملیاتی همواره باید با تهدیدات دشمنان مقابله کنند و با بهره گیری از اشراف اطلاعاتی و اجتناب از غافلگیری به صورت مستمر قدرت و توان عملیاتی خود را حفظ و تقویت نمایند.
سردار گودرزی با بيان اينکه اقدامات در خصوص امنيت و آسايش شهروندان باید در اولویت قرار گیرد، گفت: مجموعه پليس از مرزها تا داخل شهر با تلاش شبانه روزي به مردم خدمت مي کنند که اين مايه، افتخار است.
وي با بيان اينکه جهت تقويت روحيه دين باوري ، قهرماني جسماني و اعتقادات دروني بايد به گونه اي به افراد آموزش داده شود تا به يقين برسد ، خاطرنشان کرد: قطعا انجام ماموريت ها به صورت صحيح و هدف دار در سايه باورهاي ديني، حفظ ارزش هاي انقلابي و اسلامي محقق مي شود که بحمدلله اين مولفه نيز در بين فرماندهان و کارکنان مرزبانی و انتظامی قابل لمس و مشاهده مي باشد.
سردار گودرزي افزود: استفاده از تجارب و ارائه راهکارهاي علمي با آموزش مستمر به مهارت براي کارکنان تبديل شده است و از اين ظرفيت هاي خوب در جهت اقتدار بهره گيري مي شود.
اين مقام فراجا تصريح کرد: مرزداران غيور کردستان با همکاري مجموعه انتظامي همواره از آرمان هاي انقلاب اسلامي و امنيت جامعه دفاع و براي تحقق اين مهم از هيچ تلاشي دريغ نکرده است.

 

دیگران چه می خوانند:

با بهره گیری از اشراف اطلاعاتی همواره باید با تهدیدات دشمنان مقابله کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟