محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا بیان کرد:
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار امروز بهای جهانی طلا با چند دلار تغییر به یک هزار و ۷۶۷ دلار رسید. قیمت هر اونس نقره هم با کمی افزایش به ۲۲ دلار و ۸۴ سنت رسید
کد خبر: ۹۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸        23 September 2021


 محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز بهای جهانی طلا با چند دلار تغییر به یک هزار و ۷۶۷ دلار رسید. قیمت هر اونس نقره هم با کمی افزایش به ۲۲ دلار و ۸۴ سنت رسید.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۹۵۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۷۷ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.
 


این فعال بازار طلای و جواهر کشور گفت: این روز‌ها به دلیل کاهش تقاضا در بازار حباب سکه با کاهش به ۵۲۰ هزار تومان رسید. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۴۳۰ تومان است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: