عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی گفته که "من با اطلاع می گویم، که رهبر معظم انقلاب هیچ منعی برای حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی در انتخابات ایجاد نکرده اند بنابراین باید از او بخواهیم شرکت کند.
کد خبر: ۹۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸        11 May 2021
احمد امیرآبادی فراهانی در ویدئویی که از سخنرانی وی در جمع اعضای جمعیت ایثارگری قم، منتشر شده، اظهار داشت: ما یک تکلیف شرعی و انقلابی داریم تا از کسی که اصلح و صالح است، بخواهیم که بیاید.

وی افزود: من از جمیع جهات بررسی کردم، و صحبت‌ها و برنامه‌های کاندیداهای مختلف را دیدم، همه کسانی که در جبهه انقلاب بودند برای ما عزیز و محترم هستند، اما نمی توانند اجماع ایجاد کنند فقط حضور شخص آقای رئیسی این اجماع را ایجاد می‌کند.

وی گفت: من با اطلاع عرض می کنم رهبری هیچ گونه منعی برای حاج آقا ایجاد نکردند، به برخی اخبار و شایعه‌ها، توجهی نکنید.

وی افزود: البته این که گفته شده آقای رئیسی با آقا (رهبر معظم انقلاب) افطاری داشتند، هم دروغ بوده، اصلا یک چنین افطاری نبوده است.

امیرآبادی تصریح کرد: می گویند آقای رئیسی در قوه قضاییه موفق بوده و خیلی خوب کار می کند پس همان جا بماند، چون از حضور آقای رئیسی در قوه مجریه نگرانند حضور آقای رئیسی هم مشارکت را بالا می برد و هم اینکه جلوی خیلی از فسادها را در قوه مجریه می گیرد که خود این باعث می شود که قوه قضاییه کار آنچنانی نداشته باشد.

نماینده قم گفت: اجماع نیروهای انقلابی و حزب اللهی با حضور آیت الله رئیسی اتفاق می افتاد که این خیلی مهم است.

وی بیان کرد: آن دولت انقلابی و مبارزه با فسادی که دنبالش هستیم با حضور آقای رئیسی اتفاق می افتد، لذا ما اگر می گوییم حاج آقا باید بیاید باید این را بخواهیم!

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: