ترژادی که با تشکیل «سوپرلیگ» تکمیل می‌شود؛
تشکیل «سوپرلیگ» فوتبال اروپا جنجالی ترین اتفاق ممکن است که حتی روسای جمهور چند کشور را درگیر کرده و تابه حال سراغ نداشتیم بخاطر یک مساله فوتبالی روسای جمهور چند کشور با یکدیگر صحبت و برخورد داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴        20 April 2021

 تشکیل «سوپرلیگ» فوتبال اروپا جنجالی ترین اتفاق ممکن است که حتی روسای جمهور چند کشور را درگیر کرده و تابه حال سراغ نداشتیم بخاطر یک مساله فوتبالی روسای جمهور چند کشور با یکدیگر صحبت و برخورد داشته باشند.

ماجرا از این قرار است که فلورینتو پرز به صورت مخفیانه تلاش هایی را از چند سال قبل انجام داده بود تا سوپرلیگ فوتبال اروپا را راه اندازی کند. او حالا به هدفش رسیده و با حمایت مدیران امریکایی منچستر یونایتد و آنیلی مدیر یوونتوس این گام بلند را برداشته است که البته با موضع شدید یوفا و فیفا رو به رو شده است.

فیفا و یوفا تاکید کردند بازیکنانی که در سوپرلیگ حضور یابند از بازی های ملی و جام جهانی محروم خواهند شد و این بدان معنا است که کریس رونالدو نمی تواند برای تیم ملی پرتغال به میدان برود و همچنین جام جهانی قطر را نیز از دست خواهد داد.

یکی از اتفاقات مهم شاید در آنجا رقم بخورد که کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغالی تا پیش از این اتفاق و در آخرین دیدار ملی خود موفق شد دروازه لوکزامبورگ را باز کند تا موفق شود صد و سومین گل ملی خود را به ثمر برساند و خود را کم کم به رکورد علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی ایران که با 109 گل زده آقای گل جهان است نزدیک کند و تنها 6 گل تا شکست این رکورد افسانه‌ای فاصله داشته باشد.

فوق ستاره پرتغالی که اکنون  لباس بیانکونری را بر تن دارد درحالی به این رکورد علی دایی نزدیک می‌شد که مالک یوونتوس، آندره‌آ آنیلی که ریاست اتحادیه باشگاه‌های اروپایی را در اختیار داشت در کنار فلورینیتو پرز نقش پررنگی در طغیان علیه یوفا دارد و خود او و باشگاه یوونتوس یکی از حامیان برگزار کننده سوپر لیگ اروپا خواهند بود. 

اگر این اتفاق رخ دهد علی دایی آقای گل دنیا باقی می ماند و این همان خبر مهمی است که برای هواداران فوتبال ایران حائز اهمیت است. ماندگار شدن علی دایی به عنوان آقای گل دنیا با همان 109 گلی که بیش از ده سال است نگه داشته است و کریس رونالدو به یک قدمی او رسیده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: