گزارش از حمایت خانواده مهاجم ایرانی؛
سردار آزمون در جدیدترین گفت و گوی خود با یکی از رسانه های روسی معتقد است که انگیزه زیادی برای سومین قهرمانی در لیگ روسیه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳        18 April 2021
سردار آزمون در جدیدترین گفت و گوی خود با یکی از رسانه های روسی معتقد است که انگیزه زیادی برای سومین قهرمانی در لیگ روسیه دارد.

دیگر باید پذیرفت که سردار در روسیه می تواند قهرمان و آقای گل شود و انگیزه اینکه در تیم های معتبر اروپایی توپ بزند را ندارد پس با پذیرش این قضیه تلاش باید کرد که سردار را در قامت یکی از برترین مهاجمان ایران در لیگ روسیه تحلیل و بررسی کرد.

آزمون از سال ۲۰۱۴ و یکی دو ماه قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و از آن زمان تا امروز ۵۲ بازی انجام داده و ۳۴ گل به ثمر رسانده است. آماری شگفت‌انگیز از بازیکنی که تازه ۲۶ ساله شده و می‌تواند تا سال‌ها بعد به درخشش خود در لباس ملی ادامه بدهد. سردار دو سه فصلی است که پیراهن زنیت را بر تن کرده و به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده. او در لیگ اروپا و درست زمانی که به تازگی عضو زنیت شده بود، دروازه فنرباغچه و ویارئال را در لیگ اروپا گشود و یک سال بعد در لیگ قهرمانان دو گل وارد دروازه بنفیکا و لیون کرد.


سردار آزمون که فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ روسیه را به دست آورد، حالا هم در صدر جدول بهترین گلزن‌ها قرار گرفته و تا اینجای فصل ۱۵ بار دروازه حریفان زنیت را فرو ریخته است. او این فصل هم مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی و تصاحب کفش طلا است اما خودش همچنان تأکید دارد که تمرکزش را روی قهرمانی زنیت و سومین موفقیت متوالی همراه این تیم گذاشته است اما راز موفقیت سردار در سال‌های اخیر چیست و چطور این مهاجم توانسته عناوین فردی و تیمی متعددی را از آن خود کند؟


از ۱۵، ۱۶ سالگی که سردار به روسیه رفته و در این کشور فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده، خانواده او همراهان همیشگی آزمون بوده‌اند و به هیچ وجه او را تنها نگذاشته‌اند. خلیل آزمون با سابقه سال‌ها بازی برای تیم ملی والیبال یکی از بهترین و فنی‌ترین والیبالیست‌های دوره خود بود و از هواداران نیز لقب امپراتور را دریافت کرد. او که تجارب فراوانی به عنوان بازیکن و مربی در ورزش داشته، یک مشاور خوب برای سردار بوده و همیشه به او از لحاظ فنی و رفتاری مشورت داده است. همچنین مادر سردار که در ورزشگاه و برای تماشای بازی‌های سردار همیشه حضور دارد و با هیجان عملکرد فرزند خود را دنبال می‌کند، یکی از دلایل موفقیت سردار است. آزمون همیشه می‌گوید وقتی پدر و مادرش را در ورزشگاه می‌بیند، انگیزه می‌گیرد تا عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین سایر اعضای خانواده آزمون نیز نقش بسزایی در موفقیت او ایفا می‌کنند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: