نیرو‌های مسلح با اقتدار ۱۰ رزمایش را در ۱۵ روز در سراسر کشور برگزار کردند؛
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در یک مدت فشرده ۱۵ روزه نیرو‌های مسلح با اقتدار ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند، گفت: دشمن چندین بار در خلال برگزاری این رزمایش‌ها با روش‌های مختلف اعلام کرد که قصد هیچ‌گونه تهاجمی ندارد و اقداماتش صرفاً دفاعی است.
کد خبر: ۸۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷        25 January 2021
سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح دوشنبه در نهمین جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در طول ۲ ماه گذشته، جمهوری اسلامی ایران با تهدیداتی مواجه شد که در آن رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا (دونالد ترامپ) تهدیداتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: فرد بی‌سوادی که امکان هرگونه اقدامی از سوی او می‌رفت، همان زمان به ظاهر قدرت‌نمایی‌ها و تلاش‌هایی را انجام داد که لازم بود تا نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی‌های خود را در مقابل به نمایش بگذارد؛ بنابراین در یک مدت فشرده ۱۵ روزه نیرو‌های مسلح با اقتدار ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که بسیاری از آن‌ها با پیشنهاد و داوطلبی خود این نیرو‌ها بود. اقدامات فوق‌العاده‌ای در این رزمایش‌ها صورت گرفت که برخی برای نخستین بار انجام می‌شد.

سرلشکر باقری گفت: این رزمایش‌ها در واقع قدرت و آمادگی جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح را به جهان و دشمنان نشان داد و موجب دلگرمی ملت ایران و یأس دشمنان شد. دشمن چندین بار در خلال برگزاری این رزمایش‌ها با روش‌های مختلف اعلام کرد که قصد هیچ‌گونه تهاجمی ندارد و اقداماتش صرفاً دفاعی است و نگران اقدامات هم‌پیمانان جمهوری اسلامی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده است.

وی افزود: این آمادگی‌ها کاملاً ضرورت دارد و باید تداوم داشته باشد. ما از دفاع مقدس آموختیم که چنانچه هدف ما سربلندی و عزت کشور است، باید همواره آماده و قدرتمند باشیم و این توانمندی‌ها را به دشمنان نشان دهیم. قطعاً حرکت توفنده انقلاب اسلامی و جستجو و تلاش برای دستیابی به آرمان‌های این نظام الهی در کمال آرامش و امنیت ادامه پیدا می‌کند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: